بهنام محمودی: قهرمانی جوانان مرهمی برای والیبال بود


کارشناس والیبال در مورد قهرمانی تیم جوانان در جهان گفت: در شرایطی که انتقادات به سمت والیبال بود، این قهرمانی مرهمی کوتاه مدت است.

7/18/2023 10:03:31 AM
کد خبر: 11769

کارشناس والیبال در مورد قهرمانی تیم جوانان در جهان گفت: در شرایطی که انتقادات به سمت والیبال بود، این قهرمانی مرهمی کوتاه مدت است.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا، ‌تیم ملی جوانان ایران در فینال رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل ایتالیا سه بر دو پیروز شد و به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

بهنام محمودی، کارشناس والیبال در مورد این قهرمانی به ایسنا گفت: به بازیکنان، کادر فنی و خانواده بزرگ والیبال تبریک می‌گویم. در شرایطی که انتقادات به سمت والیبال بود، این قهرمانی مرهمی کوتاه مدت است و می‌تواند اذهان عمومی را تسکین بدهد.

او با بیان اینکه قهرمانی تیم جوانان ارزشمند بود و به بازیکنان و والیبال روحیه می‌دهد، ادامه داد: امیدوارم چهار، پنج بازیکن باکیفیت از این تیم در لیگ بازی کنند تا تجربه‌شان بیشر شود و درسال‌های آینده از نظر فنی و فیزیکی در تیم ملی بزرگسالان مثمر ثمر باشند.

محمودی ادامه داد: این جوانان آینده والیبال هستند و باید حمایت شوند. متاسفانه در سال‌های گذشته توقعی که در زمینه اضافه شدن و کمک جوانان به تیم داشتیم، اتفاق نیفتاد. امیدوارم روند پیش رو خوب باشد.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.