در مخالفت با طرح اصلاحات قضایی

۱۶۱ افسر نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به خدمت نظامی پایان دادند


۱۶۱ خلبان ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی به فرماندهان خود در نیروی هوایی اطلاع دادند که در اعتراض به طرح دولت برای تضعیف قوه قضائیه، فوراً ثبت نام در نیروهای ذخیره نیروی هوایی را متوقف خواهند کرد.

7/19/2023 9:49:41 AM
کد خبر: 11779

۱۶۱ خلبان ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی به فرماندهان خود در نیروی هوایی اطلاع دادند که در اعتراض به طرح دولت برای تضعیف قوه قضائیه، فوراً ثبت نام در نیروهای ذخیره نیروی هوایی را متوقف خواهند کرد.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا و به نقل از المیادین، دایره اعتراضات به اصلاحات قضایی در اراضی اشغالی در حال گسترش است و  ۱۶۱ افسر ذخیره «فعال» در نیروی هوایی رژیم صهیونیستی نامه‌ای مبنی بر توقف کامل خدمت ارسال کردند.

رسانه‌های عبری تاکید کردند که اعتراضات مستمر علیه اصلاحات قضایی که توسط دولت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اشغالگر به تصویب رسیده در داخل تشکیلات نظامی رژیم اشغالگر از مرحله تهدید به ترک خدمت به مرحله‌ خطرناک اجرا رسیده است.

نیر دفوری، مفسر نظامی کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گفت: موضوع، دیگر در چارچوب اظهارات نیست، بلکه عملی شده است، زیرا ۱۶۱ افسر از فرماندهی نیروی هوایی به این نهاد اطلاع دادند که آنها به طور کامل خدمت را متوقف کرده‌اند.

دفوری تاکید کرد که افسرانی که از توقف خدمت خود خبر داده‌اند، «افسران و فرماندهان اتاق کنترل مستحکم نیروی هوایی» در ساختمان وزارت امنیت هستند.

به گزارش رسانه‌های عبری، مقامات مطلع از تهیه این نامه فاش کردند که فرمانده نیروی هوایی ارتش اشغالگر، تومر بار، امروز چهارشنبه این نامه را دریافت کرده و برخی امضاکنندگان نامه با ارسال پیام‌های شخصی به فرماندهان مستقیم خود از آن حمایت کردند.

کانال ۱۳ عبری زبان به اطلاعیه افسران مبنی بر پایان دادن به خدمت پرداخته و با اشاره به اینکه این امر پس از نگرانی‌های متعدد ارتش اشغالگر در روزهای اخیر نسبت به افزایش اعتراضات صورت گرفته، تاکید کرد: این اطلاعیه به منزله ضربه شدیدی به تشکیلات نظامی اسرائیل است و ممکن است به قابلیت‌های آن آسیب بزند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.