ملی‌پوش پرتاب وزنه: با کم‌تجربگی طلای آسیا را از دست دادم


مهدی صابری می‌گوید بخاطر اینکه تجربه کمی در زمینه شرکت در مسابقات بین‌المللی دارد، مدال طلای قهرمانی آسیا را از دست داد.

7/23/2023 9:01:03 AM
کد خبر: 11814

مهدی صابری می‌گوید بخاطر اینکه تجربه کمی در زمینه شرکت در مسابقات بین‌المللی دارد، مدال طلای قهرمانی آسیا را از دست داد.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا، تیم ملی دوومیدانی ایران در قهرمانی آسیا با ترکیب ۱۰ ورزشکار شرکت کرد که در نهایت با کسب سه مدال به کار خود پایان داد؛ مهدی صابری در پرتاب وزنه موفق به کسب مدال نقره شد، فرزانه فصیحی در دوی ۱۰۰ متر زنان نقره گرفت و حسن تفتیان هم در دوی ۱۰۰ متر مردان به برنز دست پیدا کرد.

مهدی صابری، ملی‌پوش پرتاب وزنه ایران در گفت‌وگو با ایسنا به قهرمانی آسیا اشاره و بیان کرد: سطح مسابقات نسبت به قبل خیلی بالا بود و تمام حریفانم حضور داشتند. رقبای اصلی من، ورزشکارانی از هند، عربستان و قزاقستان بودند که خوشبختانه در این مسابقه حریفان قزاق، هندی و چینی را گرفتم و دوم شدم.

او با بیان اینکه قبل از مسابقات پیش‌بینی کسب مدال را داشتم، ادامه داد: دوست داشتم طلا بگیرم که متاسفانه نشد. تجربه‌ام کم بود و در پرتاب ششم بالای ۲۰ متر و ۵۰ سانتی‌متر پرتاب کردم اما خطای کوچکی داشتم که ثبت نشد و طلا را از دست دادم.

صابری در مورد برنامه خود تا بازی‌های آسیایی بیان کرد: با فدراسیون صحبت و تمریناتم را از روز گذشته آغاز کرده‌ام. حدود ۴۵ روز تمرین داریم و قرار است قبل از بازی‌ها به چند مسابقه سطح بالای اروپایی اعزام شویم تا با آمادگی کامل به  هانگژو برویم و رنگ مدال را طلا کنیم.

او به وضعیت تمرینی خود و حمایت فدراسیون اشاره و بیان کرد: خوشبختانه با توجه به تغییر و تحولی که در چند ماه اخیر در فدراسیون اتفاق افتاده، شرایط بهتر شده است. آقای داوری از جنس دوومیدانی است و به خوبی حمایت می‌کند. عملکرد بچه‌ها هم متناسب با آن بهتر شده است و از نظر تغذیه، مکمل و برنامه تمرینی نظم بهتری پیدا کرده‌ایم.

صابری در پایان گفت: از آقای ابراهیم نژاد خیلی تشکر می‌کنم که نزدیک به سه سال است شب و روز برایم تلاش می‌کند. از هیات دوومیدانی خراسان رضوی هم تشکر می‌کنم که برای مسابقات همه جوره حمایتم کرده‌اند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.