پشت پرده جلسه کمیته فنی والیبال چه بود؟/ دلخوری از اعلام ترکیب کادر فنی


انتشار لیست کادر فنی تیم ملی والیبال برای حضور در اردوی تیم ملی موجب حاشیه‌هایی شد که در نهایت نایب رئیس فدراسیون خبر از تغییر قطعی کادر فنی داد.

7/24/2023 10:41:18 AM
کد خبر: 11827

انتشار لیست کادر فنی تیم ملی والیبال برای حضور در اردوی تیم ملی موجب حاشیه‌هایی شد که در نهایت نایب رئیس فدراسیون خبر از تغییر قطعی کادر فنی داد.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا، نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال شنبه، ۳۱ تیرماه در محل فدراسیون والیبال با حضور ۲۴ نفر از پیشکسوتان و صاحب نظران والیبال ایران برگزار شد. در این نشست مباحث مختلفی در خصوص تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. تغییر و تقویت کادر فنی تیم ملی بزرگسالان از جمله محورهای این نشست بود که در جلسه داورزنی و مرادی رئیس و نایب رئیس فدراسیون والیبال به بهروز عطایی ابلاغ شد.

همزمان با پایان این نشست اسامی اعضاء دعوت شده تیم ملی والیبال کشورمان برای تشکیل اردوی آمادگی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا اعلام شد و اسامی کادر فنی تیم ملی با همان ترکیب قبلی اعلام شده بود؛ موضوعی که باعث شد وحید مرادی، نایب رئیس فدراسیون در مصاحبه‌ای با سایت فدراسیون خبر از تغییر قطعی کادر فنی بدهد اما سوال اینجاست ماجرای این ناهماهنگی چه بود و اگر تغییرات قطعی است چرا اسامی کادر فنی اعلام شد؟

در جلسه کمیته فنی صحبتی از تغییر سرمربی نشده بود اما اکثر کارشناسان و صاحب نظران تاکید کرده بودند که باید کادر فنی تیم ملی تقویت شود و مربی خارجی باکیفیت یا مربیان ایرانی مطرح و دارای کارنامه به کادر اضافه شوند تا کنار بهروز عطایی قرار بگیرند. این موضوع به عنوان برآورد جلسه مورد تایید مسئولان فدراسیون هم قرار می‌گیرد اما تنها چندین دقیقه بعد از این جلسه اسامی کادر فنی بدون هیچ تغییری منتشر شد تا برای اردوی جدید تیم ملی تیم را همراهی کنند.

شنیده شده بعد از انتشار این خبر، برخی از اعضای کمیته فنی به محمدرضا داورزنی گلایه کردند و از او سوال کردند که پنج ساعت بحث در کمیته فنی هیچ نتیجه‌ای در پی نداشته است؟

گویا لیست بر اساس نظر عطایی و بدون هماهنگی با داورزنی منتشر شده است که پس از دلخوری برخی اعضای کمیته فنی، صبح دیروز فدراسیون والیبال بلافاصله مصاحبه ای از وحید مرادی منتشر کرد و اعلام کرد تغییر در کادر فنی قطعا رخ خواهد داد تا به نوعی از کمیته فنی دلجویی شود.

البته اولین ترکش این اتفاقات هم اعلام استعفای محمود افشار دوست از کادر فنی تیم ملی بود و باید دید در آینده چه تغییراتی بوجود خواهد آمد.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.