سید حسن نصر الله: دشمن صهیونیستی در بدترین روزهای خود قرار دارد


دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی‌های خود در شب‌های ماه محرم، امشب اعلام کرد، رژیم صهیونیستی در مسیر فروپاشی قرارگرفته و دشمن این روزها بدترین روزهای خود را پشت سر می‌گذارد.

7/25/2023 9:41:15 AM
کد خبر: 11835

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی شب هفتم از مراسم شب‌های ماه مبارک رمضان که در ضاحیه جنوبی لبنان برگزاری می‌شود، اعلام کرد: وقتی در سال 1982 دشمن صهیونیستی به لبنان تجاوز کرد و وارد بیروت شد، نسلی از لبنانی‌ها این اعتقاد را داشت که ارتش صهیونیستی را می‌توان شکست داد.

به گفته دبیر کل حزب الله لبنان: این اعتقاد ما به شکل مقاومت میدانی نمود پیدا کرد و توانست در سال 1985 شکست را به دشمن دیکته کرده و این شکست‌ها تا شکست بزرگ در سال 2000 ادامه پیدا کرد و از این پس ارتش صهیونیستی در جهان عرب به عنوان ارتشی شکست پذیر لقب گرفت.

وی افزود، با توکل بر خدا و مقاومت و پایمردی، مقاومت در لبنان موفق به شکست دشمن شده و از این طریق دیدگاه بسیاری از مردم جهان را تغییر داد.

نصر الله تاکید کرد: بعد زا سال 2000 آگاهی در جهان عرب و در رژیم اشغالگر دچار تغییر شد و مهاجران صهیونیست وارد بحران‌های پی در پی شدند تا آنکه امروز شاهد قرار گرفتن آنها در مسیر فروپاشی هستیم.

دبیر کل حزب الله لبنان خاطر نشان کرد، دشمن صهیونیستی بدترین روزهای تاریخ خود را سپری می‌کند.

سید حسن نصر الله در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وعده‌های ایالات متحده به فلسطینیان در توافق اسلو آن را نمونه دیگری از وعده‌های توخالی و فریبکارانه آمریکایی و اسرائیل دانست.

وی در پایان سخنان خود گفت: تعهد  به مقاومت و دین یک بار به شکل یک سنت ما از پدران خود به ارث می بریم، و یک بار هم از روی شور و احساسات به آن پایبند می شویم، اما یک بار هم در نتیجه ایمان و اعتقاد حاصل می‌شود، اعتقادی که درون ما به ویژه در ماه محرم در درون ما شکل گرفته و از اینرو باید این ایمان را تقویت کنیم.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.