اژه‌ای: دولت بگوید که مردم درباره بورس چه کنند!


رئیس قوه قضاییه گفت: دولت مسائل مربوط به بورس را برای مردم تبیین کند و توضیح دهد تا مردم بدانند در ادامه مسیر و برای آینده خود باید چه کار کنند.

7/25/2023 10:01:37 AM
کد خبر: 11845

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم و به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای؛ رئیس دستگاه قضا روز دوشنبه 2 مرداد طی سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضائیه با اشاره به موضوع بورس گفت: یکی از مسائلی که  امروز در باب آن فضاسازی می‌شود و برای مردم نگرانی ایجاد می‌کند، مسأله بورس است؛ لذا دولت این مسأله را برای مردم تبیین کند و توضیح دهد تا مردم بدانند در ادامه مسیر و برای آینده خود باید چه کار کنند.

وی گفت: زمانی مطرح شد که 50 میلیون کد بورسی در کشور وجود دارد؛ این امر بیانگر آن است که جمعیت کثیری در داخل درگیر مقوله بورس هستند.

اژه‌ای افزود: در حال حاضر حرف و حدیث‌هایی در خصوص این مقوله مطرح است؛ من الان هیچ قضاوتی نمی‌کنم اما به هر ترتیب سازمان بازرسی، شورای عالی بورس و دولت، موضوعات این عرصه را برای مردم توضیح دهند و تبیین کنند تا دشمن نتواند از این مقوله سوء‌استفاده کند و خدایی‌ناکرده این موضوع به یک مشکل تبدیل شود چرا که تعداد افرادی که درگیر این موضوع هستند کثیر است و عده زیادی از مردم نیز با بورس آشنا نبودند اما وارد آن شدند و بعضاً هم احساس می‌کنند متضرر شدند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.