پس از استعفای حمید سجادی؛

کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان شد


پس از آنکه حمید سجادی اعلام کرد به دلیل شرایط جسمانی قادر به ادامه فعالیت به عنوان وزیر ورزش نیست، رئیس جمهور از بین گزینه‌هایش، کیومرث هاشمی را به عنوان سرپرست وزارت ورزش انتخاب کرد.

8/1/2023 2:57:38 PM
کد خبر: 11920

به گزارش سارنا به نقل از مهر، به دنبال اعلام استعفای حمید سجادی از وزارت ورزش، رئیس جمهور، کیومرث هاشمی را به عنوان سرپرست این وزارتخانه انتخاب کرد.

وی که ریاست کمیته ملی المپیک را هم بر عهده داشت در ابتدای دولت سیزدهم از گزینه‌های ابراهیم رئیسی برای تصدی وزارت ورزش بود اما با وجود جدی مطرح شدن نام وی، در آخرین لحظات حمید سجادی به عنوان گزینه به مجلس معرفی شد و رأی اعتماد گرفت.

سجادی اما طی دوره حضور در وزارت ورزش نتوانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد، طوریکه بارها بحث استعفای وی مطرح شد و در چندین بار نیز از نمایندگان مجلس کارت زرد دریافت کرد.

حمید سجادی که اسفند سال گذشته در سانحه سقوط بالگرد دچار آسیب دیدگی شده بود، هفته گذشته اعلام کرد برای ادامه روند درمان خود گزارشی از وضعیتش را به رئیس جمهور ارائه کرده است.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد کیومرث هاشمی امروز سه شنبه با حضور در جلسه شورای معاونین وزارت ورزش کارش را آغاز خواهد کرد تا ابلاغ مسئولیت جدیدش از سوی ابراهیم رئیسی صادر شود.

رئیس جمهور با پذیرش استعفای دکتر سیدحمید سجادی، «کیومرث هاشمی» را به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان انتخاب کرد.

پایگاه اطلاع رسانی دولت نیز با انتشار خبری در این مورد نوشت: « دکتر سید ابراهیم رئیسی ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی برای دکتر سید حمید سجادی، از تلاش‌ها و زحمات وی در دوران تصدی وزارت ورزش و جوانان قدردانی و با درخواست استعفای وی به دلیل عوارض ناشی از سقوط بالگرد و ضرورت ادامه درمان موافقت کرد.

رئیس جمهور با قبول این درخواست استعفا، «کیومرث هاشمی» را به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان معرفی کرد.

هاشمی متولد ۱۳۴۴ و دارای مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی است و معاونت سازمان تربیت بدنی، قائم مقامی وزیر آموزش و پرورش، ریاست بر کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران، سرپرستی فدراسیون فوتبال و دبیری شورای‌عالی المپیاد ورزش ایرانیان از جمله سوابق اجرایی وی بوده است.»

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.