واکنش حماس به ترور سه جوان فلسطینی: اسرائیل بهایش را می‌پردازد


در پی ترور سه جوان فلسطینی در شهر جنین در شامگاه امروز یکشنبه، جنبش حماس تهدید کرد که رژیم صهیونیستی از پرداخت بها رهایی نخواهد یافت.

8/7/2023 8:37:43 AM
کد خبر: 11947

در پی ترور سه جوان فلسطینی در شهر جنین در شامگاه امروز یکشنبه، جنبش حماس تهدید کرد که رژیم صهیونیستی از پرداخت بها رهایی نخواهد یافت.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا و به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا، حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد، دشمن صهیونیستی با ترور سه تن از مردم فلسطین در جنین جنایت جدیدی را مرتکب شد که این به منزله تشدید تجاوزها و تروریسم مداوم آن علیه مردم ما است.

وی افزود، اشغالگر از پرداخت بهای جنایت‌هایش رهایی نخواهد یافت چرا که مردم فلسطین و مقاومت قهرمان آن نمی‌گذارند اشغالگر دست به تجاوزی بزند؛ بدون آنکه بهایش را پرداخته باشد.

وی افزود: این خون‌های پاک به منزله بنزینی برای تشدید اقدامات شهادت طلبانه و ادامه این انتفاضه و انقلاب بزرگ است و اراده مردم ما آنقدر محکم است که با جنایت‌های اشغالگر در هم نخواهد شکست.

حازم قاسم خاطرنشان کرد، این تشدید تنش از سوی دشمن صهیونیستی که مردم ما و مقدساتش را هدف قرار می‌دهد تاکیدی بر لزوم اقدام جدی برای تدوین یک طرح ملی عملیاتی جهت رویارویی با اشغالگر و پیوستن همگان در برنامه رویارویی با تروریسم دولت شهرک‌نشین‌ها است.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.