دادستان تهران خبر داد؛

ورود دادستانی به حادثه ریزش ساختمان در خلازیر و تعین بازپرس ویژه


دادستان تهران گفت: دادستانی به حادثه ریزش ساختمان در منطقه‌ خلازیر ورود پیدا کرده و بازپرس ویژه بدین‌منظور تعیین شده است.

8/7/2023 8:44:52 AM
کد خبر: 11948

به گزارش سارنا به نقل از مهر، علی صالحی، دادستان تهران با اشاره به حادثه ریزش ساختمان در خلازیر گفت: عوامل انتظامی و شهرداری تهران با توجه به وجود ساختمان‌های ناایمن در این محدوده، از بامداد امروز با حضور در منطقه خلازیر، نسبت به اجرای عملیات تخریب این ابنیه ناایمن، اقدام کردند.

وی ادامه داد: متأسفانه حین اجرای این عملیات‌ها، یکی از ساختمان‌ها دچار ریزش شده و تعدادی از نیروهای انتظامی و شهرداری تهران زیر آوار محبوس می‌شوند.

صالحی گفت: حسب بررسی‌های صورت‌پذیرفته، طی این حادثه، تاکنون ۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند که پیکر این افراد توسط عوامل امدادی حاضر در صحنه، از زیر آوار خارج شده است.

دادستان تهران تصریح کرد: در ساعات اولیه وقوع حادثه موصوف‌، این دادستانی ضمن تشکیل پرونده قضائی در این زمینه و اعطای مأموریت به ۲ تن از معاونین و همچنین تعیین بازپرس ویژه به منظور حضور میدانی در محل واقعه، بررسی ابعاد حادثه، صدور دستورات لازم و مدیریت امور مستحدثه، نسبت به ورود میدانی به واقعه موصوف اقدام کرده است که متعاقباً اطلاع‌رسانی لازم از نتیجه اقدامات، صورت خواهد پذیرفت.

مهشید جعفری معظم

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.