مدیر مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه:

عامل قدرت و اقتدار کشورهای اسلامی آموزه‌های قرآنی است/خبرنگاران رسالتی خطیر بر دوش خود دارند


مجیدی مهر در پیامی گفت: خبرنگاران از دیرباز در رسالتی استثنایی، به عنوان وجدان بیدار و ذهن آگاه جامعه، ایفاگر نقشی تاریخ ساز بوده اند. عامل قدرت و اقتدار کشورهای اسلامی آموزه‌های قرآنی است.

8/9/2023 8:53:02 AM
کد خبر: 11966

به گزارش سارنا به نقل از مهر، حمید مجیدی مهر رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در آستانه هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

هفدهم مردادماه روز خبرنگار که با سالروز شهادت حماسه نگار جاوید، شهید محمود صارمی پیوند خورده، یادآور رسالت خطیر خبرنگارانی است که در مسیریافتن، بازگویی و بازنمایی حقایق جامعه و آگاهی بخشی به مردم با تمام توان می‌کوشند تا روشنی و حقیقت نگری را برای جامعه به ارمغان آورند.

خبرنگاران از دیرباز در رسالتی استثنایی و تکریم بر انگیز، به عنوان وجدان بیدار و ذهن آگاه جامعه، ایفاگر نقشی ماندگار و تاریخ ساز بوده اند. هفدهم مرداد ماه هر سال فرصتی است که از زحمات اصحاب رسانه قدردانی شود، وقایع نگارانی که صداقت و آگاهی می‌دهند.

امروز دشمنان به دنبال کم رنگ کردن نقش قرآن این کتاب الهی و پرفروغ که سراسر کلام نورانی خداوند منان و کامل‌ترین و جامع‌ترین کتاب آسمانی و سرشار از پیام‌ها و آموزه‌های راستین برای هدایت انسان‌ها بوده در زندگی است، زیرا می‌داند عامل قدرت و اقتدار کشورهای اسلامی همین آموزه‌های قرآنی است.

بی تردید حضور پر رنگ و اثرگذار اصحاب رسانه و خبرنگاران در عرصه فعالیت‌های مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه موجب تعالی و بروز و ظهور فعالیت‌ها و تأثیرگذاری هر چه بیشتر خدمات این مرکز در عرصه‌های قرآن کریم خواهد شد.

در پایان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، اینجانب روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه، صاحبان اندیشه و قلم به ویژه در حوزه قرآن تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون تمامی این عزیزان را در راه ایفای رسالت مهم آگاهی بخشی و اطلاع رسانی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

سمانه نوری زاده قصری

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.