رهبر انصارالله: حملات به یمن تحت نظارات مستقیم آمریکا و انگلیس ادامه دارد


رهبر جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که حملات متجاوزان به یمن تحت نظارت و دخالت مستقیم آمریکا و انگلیس ادامه دارد.

8/13/2023 10:08:37 AM
کد خبر: 11991

رهبر جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که حملات متجاوزان به یمن تحت نظارت و دخالت مستقیم آمریکا و انگلیس ادامه دارد.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا، «سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن شنبه شب در سخنانی به مناسبت سالروز شهادت زید بن علی (فرزند امام سجاد علیه السلام) گفت که بسیاری از کشورهای اسلامی جهان از قطع روابط دیپلماتیک و تحریم‌های اقتصادی کشورهای اهانت کننده به اسلام و قرآن کریم فرار کردند.

وی خواستار اتخاذ مواضع صریح کشورهای جهان اسلام علیه توهین کنندگان به رسول خدا (ص) وپیامبران شد و تصریح کرد که باید علیه لابی صهیونیست در جهان، آمریکا و رژیم صهیونیستی و دیگر کسانی که علیه پیامبر اکرم (ص) ودیگر پیامبران دشمنی می‌کنند، مواضع قاطع و محکم اتخاذ کرد.

به گزارش المسیره، رهبر انصارالله تأکید کرد حملات و تجاوزات علیه یمن زیر نظر و دخالت مستقیم آمریکا و انگلیس و با اجرای عربستان و امارات ادامه دارد.

وی ادامه داد: در مرحله‌ای که شاهد کاهش تنش‌ها و ایجاد فضا برای میانجیگری عمان هستیم، ما از تلاش دشمنان برای تحقق اهدافشان غافل نیستیم.

سید الحوثی افزود: ما نمی‌توانیم درباره آنچه سعودی‌ها و اماراتی‌ها می‌خواهند، برنامه‌های آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها را علیه کشور و ثروت ملی ما اجرا کنند، سکوت کنیم.

 وی خاطرنشان کرد، صنعا نمی‌تواند برای مدت طولانی در مورد آنچه اتفاق می‌افتد، سکوت کند و فضای کافی را برای میانجیگری فراهم کرده است.

انتهای پیام

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.