موانع ترخیص خودروهای وارداتی برطرف شد/ ترخیص ۱۰۰۰ ‌خودروی هیوندای النترا از گمرک شهید باهنر


معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد با اشاره به رفع موانع ترخیص خودروهای موجود در گمرک شهید باهنر بندرعباس، گفت: ۱۰۰۰ دستگاه خودروی هیوندای النترا امروز ترخیص می‌شوند.

8/20/2023 2:44:42 PM
کد خبر: 12033

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، مهدی اسلام پناه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد در حاشیه بازدید از بندر شهید باهنر بندرعباس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک هزار دستگاه خودروی النترا، امروز ترخیص خواهد شد و به نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ترخیص این خودروها می‌تواند در تنظیم بازار خودرویی کشور، نقش‌آفرینی، کند، گفت: این محموله پیش از این اظهار نشده بود که ما از صاحب کالا درخواست کردیم این کار را انجام دهند و کارشناسان استاندارد نیز در محل حاضر هستند تا تطابق‌های لازم را برای ترخیص انجام دهند.

 اسلام پناه عنوان‌کرد: هر جا که احساس شود مانعی برای واردات وجود دارد در جهت رفع رجوع و تسهیل امور حضور پیدا خواهیم کرد و شرایط را به نحوی رقم خواهیم زد که گشایش ویژه‌ای ایجاد شود.

رئیس سازمان ملی استاندارد، خاطرنشان‌کرد: سیاست دولت این است که به نظارت‌های میدانی و عملیاتی گره‌های موجود در مسائل مختلف را باز کند‌.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.