رییس پلیس راهور ناجا خبر داد

آمادگی 100 درصدی پلیس برای اجرای طرح ترافیکی ویژه نوروز/ بکارگیری 5 هزار نیروی کمکی


رییس پلیس راهور ناجا از امادگی کامل پلیس برای اجرای طرح ترافیکی ویژه نوروز و بکارگیری 5 هزار نیروی کمکی در این طرح خبر داد.

3/2/2019 10:17:15 AM
کد خبر: 1234

به گزارش سارنا به نقل از فارس, چهاردهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی سراسر کشور امروز در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد.

سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا در این مراسم با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در این همایش برای اجرای طرح ترافیکی نوروز ۹۸ آماده می‌شویم.

رییس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: در ۲۲ اسفند ماه رزمایش ترافیکی نوروز ۹۸ در تهران به صورت متمرکز. و در سایر استانها نیز برگزار خواهد شد؛ همچنین طرح ترافیکی نوروز ۹۸ از ۲۵ اسفندماه تا ۱۷ فرودین ۹۸ اجرا خواهد داشت.

سردار مهری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در راستای کاهش تصادفات گفت: در راستای کاهش تصادفات و با دستور سردار اشتری قرارگاه کاهش تصادفات در ناجا راه‌اندازی شده است.

این مقام ارشد راهور ناجا افزود: با برنامه‌ریز‌های صورت گرفته پنج استراتژی در قرارگاه کاهش تصادفات مورد نظر قرارگرفت و با تصویب توسط فرمانده ناجا به استان‌های ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: در راستای تقویت پلیس راهنمایی و رانندگی در ایام نوروز پنج هزار نیروی کمکی به کمک پلیس راهنمایی و رانندگی خواهند آمد و هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو نیز به پلیس راهنمایی و رانندگی واگذار خواهد شد.

وی افزود: در بسیاری از استان‌ها شرایط تصادفات کنترل شده است و امیدواریم در سال ۹۸ با اجرای طرح نوروز ۹۸ ادامه داشته باشد.

گفتنی است در این همایش از تعدادی از خانواده‌های شهدا و بازنشستگان راهنمایی و رانندگی ناجا تجلیل شد.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.