بازی‌های آسیایی| ۲ مدال برنز برای تیم‌های قایقرانی/ برنز آذرنگ، باقری و امیدوند قطعی شد/ صعود ۴ تیم تیروکمان به یک‌چهارم+ تصاویر


روز نهم بازی‌های آسیایی آغاز شده و ورزشکاران کشورمان به مصاف رقبای خود رفته‌اند. در این خبر با نتایج لحظه‌به‌لحظه این مسابقات همراه ما باشید.

10/2/2023 8:44:26 AM
کد خبر: 12356

به گزارش سارنات به نقل از تسنیم، روز نهم بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو امروز (دوشنبه دهم مهرماه) برگزار شد و نمایندگان ایران در رشته‌های مختلف به مصاف رقبای خود رفتند.

نتایج لحظه به لحظه نمایندگان ایران در این روز به شرح زیر است:

کوراش:

در بخش مردان نیز صادق آذرنگ در وزن 90- کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در کمتر از دو دقیقه یاشکومار چائوهان از هند را مغلوب کرد و با صعود به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. او در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف برنده دیدار نمایندگان ویتنام و ترکمنستان خواهد رفت.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

**زهرا باقری دیگر نماینده کوراش بانوان در وزن 87- کیلوگرم، پس از استراحت در دور نخست، در مرحله یک‌چهارم نهایی از سد اولانای سالیوا از قرقیزستان گذشت. صادقی نیز با این پیروزی به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد و همانند امیدوند مدال برنز خود را قطعی کرد. نماینده کشورمان در دیدار نیمه‌نهایی به مصاف نماینده ویتنام خواهد رفت.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

**در رقابت‌های روز پایانی کوراش و در دسته وزنی 87- کیلوگرم بانوان، ملیکا امیدوند پس از استراحت در دور نخست، در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل توکاش جیوتی از هند به برتری رسید و ضمن صعود به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. امیدوند در مرحله  نیمه‌نهایی به مصاف نماینده چین خواهد رفت.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

دوومیدانی:

مرحله مقدماتی دوی 400 متر با مانع مردان برگزار شد. مهدی پیرجهان نماینده ایران در گروه دوم به روی پیست رفت و با زمان 50 ثانیه و 95 صدم ثانیه پس از نمایندگان ژاپن، چین، تایلند و چین تایپه در رده پنجم ایستاد و از راهیابی به فینال باز ماند.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

قایقرانی:

** تیم کانو دو نفره 500 متر مردان ایران با ترکیب عادل مجللی و کیا اسکندانی با زمان 1:50.486 دقیقه در رده سوم قرار گرفت و مدال برنز را به خود اختصاص داد.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

** تیم کایاک دو نفره 500 متر مردان ایران متشکل از پیمان قویدل و سپهر ساعتچی با زمان 1:39.291 دقیقه پس از تیم‌های چین و کره جنوبی به مقام سوم رسید و صاحب مدال برنز شد.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

** تیم کایاک دو نفره 500 متر بانوان ایران با ترکیبهدیه کاظمی و الناز شفیعیان در پایان فینال این ماده با ثبت زمان 1:57.826 دقیقه در بین 9 تیم شرکت کننده به مقام پنجم رسید و موفق به کسب مدال نشد.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

** تیم کانو 500 متر بانوان ایران با ترکیب مائده شورگشتی و هیوا افضلی در مرحله فینال با حریفانش رقابت کرد و با زمان 2:12.041 دقیقه در بین 9 تیم شرکت کننده در رده هفتم ایستاد. در پایان این رقابت تیم‌های چین، قزاقستان و تایلند رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

** علی آقامیرزایی در فینال کایاک یک‌نفره 1000 متر مردان زمان 3 دقیقه و 53 ثانیه و 255 صدم ثانیه را ثبت کرد و در رده چهارم قرار گرفت. قایقرانان چین، ازبکستان و قزاقستان به ترتیب اول تا سوم شدند. 

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

** در فینال رقابت‌های کانو 1000 متر مردان، محمدنبی رضایی ملی‌پوش کشورمان به آب زد و با زمان 4:19.328 دقیقه پس از نمایندگان چین تایپه، ازبکستان و قزاقستان در رده چهارم ایستاد و از کسب مدال باز ماند.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

اسکیت:

تیم ملی اسکیت سرعت پسران ایران با حضور کیارش شامحمدی، محمد امین حیدری، امیر بهزادی بروجنی در ماده 3000 متر امدادی  و در دور مقدماتی در گروه ٢ این رقابت‌ها توانست به همراه تیم‌های کره جنوبی و هند به فینال  این مسابقات راه یابد و از گروه یک نیز چین تایپه و تایلند به فینال رسیدند.

تیم اسکیت ایران در فینال با تیم‌های هند، کره جنوبی، چین تایپه و تایلند رقابت کرد و با زمان 4:16.692 دقیقه در رده چهارم ایستاد و موفق به کسب مدال نشد.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

** تیم ملی اسکیت سرعت دختران ایران با ترکیب نگین شیخی، نهال مقدم رحمانی، ملیکا منوچهری و مهشید کیایی در فینال ماده 3000 متر امدادی با زمان 4:41.543 دقیقه در رده چهارم ایستاد و از دستیابی به مدال باز ماند. در این رقابت 5 تیم حضور داشتند که چین تایپه، کره جنوبی و هند در رده‌های اول تا سوم ایستادند و تیم تایلند نیز پنجم شد.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

تیراندازی با کمان:

** تیم ریکرو بانوان ایران با ترکیب زهرا نعمتی، یسناپورماهانی و مبینا فلاح  در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی رسید و روز جمعه در یک‌چهارم نهایی به مصاف تیم چین می‌رود.

** تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب رضا شبانی، محمدحسین گلشنی و صادق اشرفی در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف ازبکستان رفت و با نتیجه 6 بر صفر به پیروز رسید و روز جمعه در یک‌چهارم نهایی به مصاف اندونزی می‌رود.

** تیم کامپوند مردان ایران با ترکیب محمد صالح پالیزبان، میلاد رشیدی و آرمین پاکزاد در مرحله یک هشتم نهایی بازی‌های آسیایی به مصاف تیم عربستان رفت و با نتیجه 231 بر 223 به پیروزی رسید. تیم ایران روز پنجشنبه در یک چهارم نهایی به مصاف تیم مالزی می‌رود.

** تیم میکس کامپوند ایران با ترکیب گیسا بایبوردی و محمد صالح پالیزبان در مرحله یک هشتم نهایی بازی‌های آسیایی به مصاف تیم تایلند رفت و  با نتیجه 154 بر 148 شکست خورد و حذف شد.

** تیم میکس ریکرو با ترکیب مبینا فلاح و رضا شبانی در مرحله یک هشتم نهایی بازی‌های آسیایی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی رسید و به جمع هشت تیم برتر مسابقات راه پیدا کرد. تیم ایران روز چهارشنبه در یک چهارم نهایی به مصاف تیم چین می‌رود.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

نمایندگان ایران در روز نهم بازی‌ها در رشته‌های اسکیت، تیراندازی با کمان، کوراش، قایقرانی، بدمینتون، دوومیدانی، کبدی، شطرنج، وزنه برداری، شیرجه و واترپلو به مصاف رقبای خود می‌روند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.