هنیه: «طوفان الاقصی» تا کرانه باختری و خارج از فلسطین استمرار می‌یابد


رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در اظهاراتی تأکید کرد که عملیات ضد صهیونیستی نیروهای مقاومت فلسطین از غزه آغاز شده و تا کرانه باختری و خارج از فلسطین اشغالی استمرار خواهد یافت.

10/7/2023 12:12:06 PM
کد خبر: 12383

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در اظهاراتی بعد از آغاز عملیات نظامی محور مقاومت فلسطین ضد رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این لحظات تاریخی بوده که با محوریت مسجدالاقصی و تمامی مقدسات و اسرای فلسطینی انجام شده و عامل اصلی آن تجاوزات جنایتکارانه‌ای است که ضد مسجدالاقصی صورت گرفته و طی روزهای اخیر به اوج خود رسیده است.

وی در ادامه تاکید  کرد که هزاران نفر از شهرک‌نشینان اقدام به هتک حرمت محل معراج پیامبر اکرم اسلام کرده و این اقدامی بود که رژیم صهیونیستی از طریق آن می‌خواهد حاکمیت خود بر مسجدالاقصی را  نشان دهد. این موضوع  حتی اگر با سکوت تمام دنیا مواجه شود، ما در برابر آن ساکت نخواهیم بود.

هنیه افزود: امت اسلامی ما از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب بدانند که همه جا به عنوان بخشی از معرکه دفاع از محل معراج پیامبر اکرم اسلام مطرح است. الان دیگر  زمان انتظار و مشاهده نیست و حتی  زمان کمک رسانی‌های زبانی نیز نیست، بلکه زمان یاری عملی است.

وی ادامه داد که رژیم صهیونیستی اقدام به محاصره غزه کرده و تجاوز ضد ملت ما را در کرانه باختری نیز تشدید کرده است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اظهار داشت: ما وارد معرکه شرف و مقاومت و کرامت در دفاع از مسجد الاقصی شده‌ایم و همانطور که «ابوخالد الضیف» فرمانده مقاومت بیان کرده، نام آن طوفان الأقصی است. این طوفان از نوار غزه آغاز شده و تا کرانه باختری و خارج از فلسطین اشغالی استمرار پیدا خواهد کرد.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، نیروهای مقاومت فلسطین صبح امروز موفق شده‌اند وارد یکی از شهرک‌های اطراف غزه شوند و چندین نظامی ارتش رژیم اسرائیل را در اطراف غزه به اسارت خود درآورند.

مقاومت حماس همچنین توانسته است چند دستگاه خودروی نظامی هامر را از صهیونیست‌ها به غنیمت بگیرد و با خود به داخل نوار غزه منتقل کنند.

«ستاره داوود» (هلال احمر رژیم اسرائیل) نیز تعداد کشته‌های این رژیم در عملیات امروز حماس را بسیار توصیف کرد و گفت که نمی‌‌توان آمار دقیق این کشته‌ها را اعلام کرد.

وب سایت خبری تحلیلی «واللا» نیز از تداوم درگیری‌ها در شهرک سیدروت خبر داد و گفت که نیروهای مقاومت در شهرک «أوفکیم» چند نفر را به اسارت گرفته‌اند.

گردان‌‌های القسام حماس امروز با اعلام این عملیات موفق شد وارد داخل اراضی اشغالی شده و دست به عملیات کم‌‌سابقه‌ای علیه اشغالگران بزند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.