حزب‌الله 3 مرکز راداری و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را منهدم کرد


جنبش حزب‌الله لبنان اعلام کرد 3 موضع رژیم صهیونیستی را در منطقه مزارع شبعای اشغالی هدف حمله قرار داده است.

10/8/2023 9:52:00 AM
کد خبر: 12395

به گزارش سارنا به نقل از فارس، خبرگزاری «رویترز»، صبح امروز (یکشنبه)، خبر داد مواضع نظامی رژیم صهیونیستی در مجاورت خطوط مرزی با لبنان هدف حمله قرار گرفته است.

براساس گزارش منابع محلی لبنان، صبح امروز، چند خمپاره از داخل خاک لبنان به سمت «جبل الشیخ» و «مزارع شبعای» اشغالی شلیک شده که ارتش رژیم صهیونیستی در پاسخ نقاطی را در خط مرز لبنان هدف حمله توپخانه‌ای قرار داده است.

لحظاتی بعد از این گزارش، جنبش حزب‌الله لبنان بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد: «در راه آزادسازی مابقی خاک اشغالی لبنان و در راستای همبستگی با مقاومت پیروز فلسطین و مردم مجاهد و صبور این کشور، گروه‌های فرمانده شهید حاج عماد مغنیه در مقاومت اسلامی [لبنان] صبح امروز یکشنبه برابر با هشتم اکتبر سال ۲۰۲۳ سه موضع اشغالگران صهیونیستی در منطقه مزارع شبعای اشغالی را هدف قرار دادند».

در ادامه این بیانیه آمده است که موضع راداری، موضع «زبدین» و موضع «رویسات العلم» با موشک‌های هدایت‌شونده و توپ هدف حمله قرار گرفته‌اند که «این مواضع مستقیما مورد اصابت قرار گرفتند».

خبرنگار رادیو ارتش رژیم صهیونیستی «گلگلتز» خبر داد به مواضعی که حزب‌الله آن‌ها را هدف قرار داده، خسارات سنگینی وارد شده است.

به دنبال حمله حزب‌الله، ارتش رژیم صهیونیستی دستور داد تمام پارک‌ها و استراحتگاه‌ها در مجاورت خطوط مرزی لبنان تعطیل شوند.

ارتش رژیم صهیونیستی لحظاتی بعد در بیانیه‌ای کوتاه مدعی شد که با یک پهپاد چند زیرساخت حزب‌الله را هدف قرار داده است.

رئیس شورای منطقه‌ای «جلیل علیا» در شمال فلسطین اشغالی به دنبال این حمله گفت به نظر می‌رسد رویدادهای جنوب دارد به شمال نفوذ می‌کند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.