حزب‌الله عراق: آمریکا در فلسطین مداخله کند، پایگاه‌هایش را هدف قرار می‌دهیم


دبیرکل گردان‌های حزب‌الله عراق هشدار داد که اگر آمریکا در درگیری‌های فلسطین مداخله کند، پایگاه‌های این کشور هدف موشک‌های این جنبش قرار خواهد گرفت.

10/11/2023 8:58:26 AM
کد خبر: 12424

به گزارش سارنا به نقل از فارس، ابوالحسین الحمیداوی دبیرکل گردان‌های حزب‌الله عراق شامگاه امروز سه‌شنبه درباره کمک به رزمندگان فلسطینی تأکید کرد که «وظیفه شرعی ایجاب می‌کندکه ما در میدان حضور داشته باشیم».

خبرگزاری شفق نیوز به نقل از الحمیداوی گزارش داد، برای دفع شر دشمنان از سر ملت اسلامی و ساکنان غزه و سایر اراضی اشغالی باید در میدان حاضر باشیم.

وی همچنین به آمریکا هشدار داد: اگر آمریکا در این جنگ مداخله کند، موشکها، پهپادها و نیروهای ویژه ما در نهایت آمادگی قرار دارند تا پایگاههای آمریکا را هدف قرار دهند و منافعش را به خطر بیاندازند.

دبیرکل گردان‌های حزب‌الله همچنین هشدار داد که در صورت مداخله آمریکا، مواضع رژیم صهیونیستی و مزدورانش را هدف قرار خواهند داد.

پیش از این هم، اکرم الکعبی دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی «النجباء» عراق روز گذشته بار دیگر از مبارزه ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

الکعبی با انتشار پیامی در کانال تلگرامی خود نوشت: ما از همه برادران و عزیزان خود میخواهیم که در تظاهرات میلیونی روز جمعه شرکت کنند و پرچم های عراق و فلسطین را در دست داشته باشند.

وی همچنین تأکید کرد: یک بار دیگر می‌گوییم که اگر رژیم صهیونیستی دامنه جنگ را گسترش دهد، پهپادها و موشکهای مقاومت نیز قدرت خود را نشان خواهند داد.

دبیر کل النجباء همچنین هشدار داد که هر گونه مداخله از سوی آمریکا یا هر کشور دیگری علیه ملت فلسطین، با پاسخ نظامی قاطعی روبرو خواهد شد.

 نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه هفته جاری عملیات بزرگی تحت عنوان طوفان الاقصی را آغاز کردند که تا کنون به هلاکت بیش از هزار اسرائیلی و زخمی شدن بیش از دو هزار نفر دیگر منجر شده است.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.