سرمربی اردن از دلیل شکست برابر ایران گفت


سرمربی اردن بعد از شکست برابر ایران گفت که تیمش قدر موقعیت‌ها را ندانست و به همین خاطر بازنده بازی شد.

10/14/2023 1:14:49 PM
کد خبر: 12442

سرمربی اردن بعد از شکست برابر ایران گفت که تیمش قدر موقعیت‌ها را ندانست و به همین خاطر بازنده بازی شد.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا و به نقل از کوره ، تیم ملی فوتبال اردن در دیداری دوستانه برابر ایران در تورنمنت چهار جانبه‌ای که به میزبانی این کشور برگزار شد با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

حسین عموته، سرمربی مراکشی اردن در نشست خبری بعد از بازی گفت: چنین بازی‌های دوستانه‌ای مهم هستند و از نظر فنی برای ما مفید هستند. این بازی‌های دوستانه باعث می‌شود تا کادر فنی برای بازی‌های پیش‌رو تلاش بیش‌تری از خود نشان دهد و نکات و ملاحظات بیش‌تری را در نظر بگیرد تا مانع از چنین شکست‌هایی شود.

او ادامه داد: از زمانی که هدایت اردن را برعهده گرفته‌ام تلاش کرده‌ام تا بعضی از مسائل از جمله اشتباهات دفاعی و فردی را برطرف کنیم. هنوز اشتباهاتی داریم و برای برطرف کردن آن‌ها نیاز به زمان است. ما برابر ایران به خاطر این که از فرصت‌های به دست آمده به خوبی استفاده نکردیم شکست خوردیم. به نظرم ما بازی خوبی را به ویژه در نیمه دوم به نمایش گذاشتیم و مستحق این شکست نبودیم.

وی در پایان گفت: نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در بازی‌های بعدی عملکرد خوبی  از خود نشان دهیم. شک نکنید که نتایج تیم بهتر خواهد شد. با بیش‌تر شدن انسجام و هماهنگی بین بازیکنان هم در دفاع و هم در حمله بهتر خواهیم شد.

تیم ملی فوتبال اردن در دیدار رده‌بندی به مصاف عراق خواهد رفت و ایران در فینال با قطر بازی خواهد کرد.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.