مرفاوی: تقابل قلعه‌نویی و کی‌روش جذاب است


بازیکن سابق تیم ملی درباره که دیدار ایران و قطر به نوعی برای هر دو مربی حیثیتی است گفت: از این نظر می‌تواند این دیدار جذاب باشد چون هر دو مربی به دنبال برتری هستند.

10/17/2023 11:37:35 AM
کد خبر: 12467

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا، بازیکن سابق تیم ملی درباره که دیدار ایران و قطر به نوعی برای هر دو مربی حیثیتی است گفت: از این نظر می‌تواند این دیدار جذاب باشد چون هر دو مربی به دنبال برتری هستند.

عبدالصمد مرفاوی، بازیکن سابق تیم ملی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد تیم ملی مقابل اردن در تورنمنت چهارجانبه اظهار کزد: بازی مقابل اردن از نظر نتیجه خوب بود. در نیمه اول عملکردمان خوب بود اما در نیمه دوم اردن بهتر بود و چندین موقعیت گلزنی داشت که استفاده نکرد حتی اگر پنالتی آنها تبدیل به گل می‌شد، نتیجه عوض می‌شد.

آزمون و طارمی از کوچک‌ترین موقعیت استفاده می‌کنند

او ادامه داد: تیم ملی در خط حمله شرایط خوبی دارد و با وجود طارمی و آزمون با تجربه مشکلی در این منطقه از زمین وجود ندارد زیرا آنها از کوچک‌ترین موقعیت برای گلزنی استفاده می‌کنند که این مساله یک امتیاز مثبت برای تیم ملی محسوب می شود.

ناهماهنگی در خط دفاعی ایران

بازیکن سابق تیم ملی درباره عملکرد خط دفاع بیان کرد: خط دفاع ماناهماهنگ است و همانطور که دیدید وسط زمین خالی بود. تیم اردن در این بازی بارها بازی را به کناره‌ها برد و موقعیت گلزنی ایجاد کرد و فقط عزت اللهی در آن منطقه خوب توپ‌گیری می‌کرد.

آشکار شدن ضعف تیم ملی مقابل تیم‌های بزرگ

مرفاوی درباره انتقاد از بازی مقابل تیم‌های آسان برای تیم ملی افزود: بازی مقابل اردن کلی از ضعف‌های ما را نشان داد. بازی کردن مقابل این تیم‌ها بهتر از بازی نکردن است. ما هم دوست داریم تیم ملی برابر تیم‌های قوی به میدان برود تا نقاط ضعفش مشخص شود.

او درباره تقابل با تیم ملی قطر در فینال این مسابقات تصریح کرد: در ابتدا باید بگویم قبل از اینکه کی‌روش ما را بشناسد، ما هم روی تفکرات او شناخت داریم. هم بازیکنان و هم کادرفنی ۸ سال با تفکرات ایشان بازی کرده‌اند و می‌توانیم مقابل قطر عملکرد خوبی داشته باشیم. ما باید به افکار کی‌روش غلبه کنیم. البته که قطر تیم ۴ سال پیش که قهرمان آسیا شد، نیست و افت فاحشی داشته است.

تقابل قلعه‌نویی و کی‌روش جذاب است

مرفاوی در این باره که این دیدار به نوعی برای هر دو مربی حیثیتی است گفت: از این نظر می‌تواند این دیدار جذاب باشد چون هر دو مربی به دنبال برتری هستند البته که در گذشته ما قطر را همیشه برده‌ایم.

بازیکن سابق تیم ملی درباره تعطیلی های مداوم لیگ برتر توضیح داد: این تعطیلی ها خوب نیست و خود مسئولان سازمان لیگ هم می‌دانند این تعطیلی‌ها به تیم‌ها ضربه می‌زند. مسابقات لیگ باید تداوم داشته باشد تا بازیکنان آماده باشند. اگر قرار است لیگ تعطیل شود باید در فیفادی این اتفاق صورت بگیرد تا همه از آن استفاده کنند.

مربی سابق تیم جوانان درباره حذف تیم ملی امید از المپیک گفت: ما مشکل برنامه ریزی داریم. ظرف ۲ ماه مربی انتخاب شده و وارد مسابقات گردیده است. در کشور ازبکستان یک تیم ملی به میدان رفت و در مسابقات هانگژو یک تیم امید دیگر و معلوم بود نمی‌توانند با یکدیگر هماهنگی داشته باشند. در همه جای دنیا بازی تدارکاتی خوب و اردو مناسب برگزار می‌کنند اما در ایران در فرودگاه جمع می‌شویم و روانه بازی‌های آسیایی می‌شویم. ما در بازی‌های آسیایی پکن که قهرمان شدیم، یک ماه در اردو بودیم.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.