شهادت 500 فلسطینی طی 24ساعت گذشته در غزه


شبکه «المیادین» با اشاره به اینکه حملات هوایی رژیم صهیونیستی در نوار غزه همچنان ادامه دارد، خبر داد طی 24ساعت گذشته بیش از 500 فلسطینی در این حملات به شهادت رسیده‌اند.

10/23/2023 3:09:12 PM
کد خبر: 12524

به گزارش سارنا به نقل از فارس، شبکه «المیادین، ظهر امروز (دوشنبه)، خبر داد به دنبال حملات رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه صدها نفر به شهادت رسیده‌اند.

این شبکه لبنانی به نقل از خبرنگار خود در نوار غزه گزارش داد نیروهای رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه بیش از ۵۰۰ نفر را به شهادت رسانده‌اند.

بر اساس گزارش المیادین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنان به حملات خود در نقاط مختلفی از نوار غزه ادامه می‌دهند، به‌نحوی که ساختمان‌های مسکونی بسیاری هدف قرار گرفته‌اند.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است جنگنده‌های رژیم صهیونیستی امروز طی ۲۰ دقیقه ۷ بار منطقه «بیت حانون» در شمال نوار غزه را بمباران کردند.

همزمان با این گزارش، وزارت داخله نوار غزه اعلام کرد رژیم صهیونیستی مسجد «النور المحمدی» در محله «شیخ رضوان» نوار غزه را ویران کرده است که به دنبال آن چندین نفر مجروح شدند.

بعد از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) علیه رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر، کابینه رژیم اشغالگر قدس ضمن اعمال محاصره همه‌جانبه و جلوگیری از ورود غذا، دارو، برق، سوخت و حتی آب به نوار غزه، دستور آغاز حملات گسترده به این منطقه را صادر کرد؛ اقدامی که تاکنون به شهادت  ۴۷۴۱ نفر و مجروحیت بیش از ۱۴ هزار نفر منجر شده است. 

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.