حماس: فقط با آزادی تمامی اسرای فلسطینی امکان آزادی اسرای صهیونیست وجود دارد


ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام اعلام کرد رژیم صهیونیستی فقط در صورت آزادی تمامی اسرای در بند خود می‌تواند آزادی اسرای صهیونیست را به‌چشم ببیند.

10/29/2023 10:28:19 AM
کد خبر: 12582

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس در پیامی که دقایقی پیش منتشر شد اعلام کرد: ما نصرت الهی را در هفتم اکتبر زمانی که تمامی استحکامات دشمن در مقابل همچون خانه عنکبوت فرو ریختند مشاهده کردیم.

او افزود: ما نصرت الهی را زمانی که یکی از رزمندگان ما توانست 3 تانک دشمن را منهدم کند به‌چشم دیدیم.

به‌گفته سخنگوی گردان‌های قسام: ما تأکید می‌کنیم که منتظر دشمن در جنگ زمینی هستیم، همان چیزی که او با آن ما را تهدید می‌کند تا به او معنای قدرت و جانفشانی را نشان دهیم و طعم تلخ شکست را به او بچشانیم.

ابوعبیده در این رابطه اضافه کرد: زمان برتری نظامی و اطلاعاتی ادعایی دشمن پایان یافته است و دوره شکست‌های صهیونیستی آغاز شده است.

ابوعبیده تصریح کرد: ما از رهبران عرب می‌خواهیم فقط خودروهای امدادرسانی را علی‌رغم میل دشمن به راه بیندازند.

سخنگوی عزالدین قسام در ادامه تأکید کرد: ما در برابر جنگی سرنوشت‌ساز در تاریخ آزادی قدس و زنده کردن مجد و شوکت امت هستیم و باید با آن اعلام همبستگی کرد.

ابوعبیده خاطرنشان کرد: آزادی اسرای دشمن فقط به یک شکل آن هم آزادی کامل تمامی فلسطینیان در زندان‌های این رژیم امکان‌پذیر است.

اگر دشمن بخواهد این پرونده را به‌یک‌باره مختومه کند ما هم آمادگی آن را داریم اما اگر بخواهد این پرونده را تجزیه کند باز هم ما آمادگی آن را دارا می‌باشیم.

او در عین حال خبر قبلی خود را تکرار کرد که در حملات وحشیانه صورت‌گرفته به نوار غزه تا به حال 50 اسیر صهیونیست جان باخته‌اند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.