مقام جهاد اسلامی: ایران و حزب الله در هر نبردی همواره در کنار تصمیمات مقاومت فلسطین بوده‌اند


رئیس دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: مواضع ایران و حزب الله در هرگونه نبرد و رویارویی مقاومت با دشمن همواره مبتنی بر حمایت از تصمیمات و گزینه‌ها و انتخاب‌های مقاومت فلسطین بوده است.

11/4/2023 8:46:04 AM
کد خبر: 12597

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، «داود شهاب» با فرستادن درود بر دبیرکل حزب الله لبنان و صادقانه توصیف کردن  سخنان او  تاکید کرد: سخنرانی سیدحسن نصرالله  به منزله حمایت گسترده اخلاقی، سیاسی و میدانی از مردم فلسطین و مقاومت بود و  باب گزینه‌های گسترده ای را  پیش روی گروههای فلسطینی گشود.

وی تصریح کرد: سخنان  سید حسن نصرالله  بازتاب دیدگاه محور مقاومت در قبال تحولات نوار غزه بود و ایشان در سخنانش تاکید کردند مردم فلسطین تنها نیستند و «اسرائیل» اجازه نخواهد داشت آنها را تنها گیر بیاندازد. 

 داود شهاب در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین افزود: محور مقاومت برای پیروز شدن غزه حاضر است هر بها و هزینه‌ای بپردازد زیرا  سید حسن نصرالله به خوبی می‌داند که شکست  غزه به  چه معناست و از این رو هرگز شکست نخواهد خورد.

این مقام جنبش جهاد اسلامی فلسطین کشتار و قتل عام روزمره مردم فلسطین در (نوار غزه ) و کرانه باختری را مقدمه‌ای برای اجرای طرح کوچاندن و آواره کردن مردم فلسطین دانست.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.