دبیرکل جنبش نجباء: نصرالله دل‌های گداخته را آرام کرد/ نبرد با آمریکا‌؛ تفریح رزمندگان مقاومت


دبیرکل جنبش نجباء عراق با تقدیر از اظهارات سید مقاومت، تصریح کرد که مجاهدان عراقی برای جنگ همزمان علیه اشغالگران اسرائیلی و آمریکایی از توان و آمادگی کافی برخوردارند.

11/4/2023 8:50:35 AM
کد خبر: 12601

به گزارشسارنابه نقل از تسنیم ،شیخ «اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق در واکنش به سخنرانی مهم دبیرکل حزب‌الله لبنان پیامی به شرح زیر صادر کرد:

از بیانات سنجیده جناب سید [حسن] نصرالله که دل‌های گداخته ما را آرام کرد، همچنین از تمام دلاورمردان مجاهد و رهبران مقاومت عراق که با تصمیم حکیمانه، کارزاری مشروع و شجاعانه را آغاز کردند، قدردانی می‌کنیم.

ما به برادران خود در فلسطین و لبنان اطمینان می‌دهیم که برادران آنها در عراق - که از فردای عملیات به قلب معرکه زدند تا همراهی‌شان کنند - به لطف خدا از آمادگی کامل و توان پایداری بر مبارزه برخوردارند و بر کل میدان درگیری احاطه‌ای گسترده دارند.

مقاومت عراق با نیروهای زمینی ویژه خود که توانستند گروه‌هایی از قبیل داعش را در عراق و سوریه شکست دهند، آماده است و می‌تواند دوشادوش شما صهیونیست‌ها را شکست دهد تا نماز پیروزی را در مسجد الاقصی بخوانیم. برای تحقق این امر، منتظر ارزیابی و تصمیم شما هستیم.

همچنین تأکید می‌کنیم نبردی که با اشغالگران آمریکایی آغاز شده، جز با آزادی همه‌جانبه عراق نباید پایان یابد، زیرا کارزار کنونی علیه دشمن فریبکار و خائن، به جنگ بقا و موجودیت یکی از طرفین تبدیل شده است.

اما با یاری خدا و به لطف وجود رهبران حکیم، مدبر و شجاع که عقب‌نشینی نمی‌کنند و تن به ذلت نمی‌دهند، اثری از آنان باقی نخواهد ماند.

از دستاوردهای سال 2011 خیلی فاصله نگرفته‌ایم. این ثبات و ایستادگی مقاومت بود که اشغالگران را مجبور کرد تا ذلیلانه کوله‌بار شکست و ناکامی را به دوش بکشند.

امروز مقاومت قوی‌تر و آمریکایی‌ها ضعیف‌تر و سست‌ترند و بی‌شک این نبرد برای رزمندگان قهرمان، تفریحی زیبا خواهد بود.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.