حماس: اشغالگران با دروغ‌پردازی نمی‌توانند شکست‌های خود را بپوشانند/ تلفات اسرائیل بسیار بیشتر از چیزی است که اعلام می‌کند


یکی از رهبران ارشد جنبش حماس با اشاره به اینکه تلفات اشغالگران در جنگ بسیار بیشتر از چیزی است که اعلام می‌کنند، گفت صهیونیست‌های نازی با دروغ‌پردازی و کشتار زنان و کودکان غزه می‌خواهند شکست بزرگی را که از مقاومت خوردند، بپوشانند.

11/7/2023 11:29:22 AM
کد خبر: 12648

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، «اسامه حمدان» از رهبران ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) طی سخنانی درباره آخرین تحولات مربوط به جنگ با اشغالگران اعلام کرد، دشمن در 7 اکتبر شکست سنگینی خورد و هنوز هم در میدان شکست می‌خورد و با دروغ‌پردازی نمی‌تواند این شکست‌ها را بپوشاند.

تلفات اشغالگران بسیار بیشتر از چیزی است که اعلام می‌کنند

حمدان در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی که در بیروت برگزار شد گفت، تلفات دشمن در این جنگ بسیار بیشتر از چیزی است که اعلام می‌کند. گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) در همه جبهه‌ها می‌جنگند و خسارات قابل‌توجهی به صفوف دشمن وارد کرده‌اند. غزه همیشه گورستان ظالمان و متجاوزان خواهد بود و ما نقشه پیروزی را در 7 اکتبر ترسیم کردیم.

وی درباره توطئه آمریکا و رژیم اشغالگر برای ایجاد یک دولت موقت در غزه و ادعاهایی که در این زمینه مطرح کرده‌اند گفت، جنبش حماس همچنان با قدرت باقی خواهد ماند و هیچ طرفی قادر نیست این جنبش را از سرزمین و ملت خود جدا کند. ملت فلسطین هرگز یک حکومت مزدور و دست‌نشانده آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها را نمی‌پذیرد.

دروغ‌پردازی صهیونیست‌ها درباره بیمارستان‌ها برای توجیه وحشی‌گری آنهاست

این رهبر حماس درباره فریبکاری و دروغ‌پردازی‌های اشغالگران برای توجیه جنایات خود در بمباران بیمارستا‌ن‌ها اظهار داشت، ارتش رژیم اشغالگر تصاویر مربوط به 10 سال قبل از بیمارستان اندونزی را منتشر می‌کند و ورودی تونل ادعایی را که صهیونیست‌ها در نزدیکی بیمارستان اندونزی نشان می‌دهند درواقع ورودی تأمین سوخت بیمارستان است، دروغ‌هایی که دشمن منتشر می‌کند با هدف توجیه جنایات آن علیه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و بهداشتی است.

کمیته امداد و اورژانس پزشکی اندونزی که بر ساخت این بیمارستان در نوار غزه نظارت داشت نیز ادعاهای رژیم اشغالگر مبنی بر وجود تونل زیر بیمارستان اندونزی یا هرگونه ارتباط گروه‌های مقاومت فلسطین با این بیمارستان را رد و تکذیب کرد.

اسامه حمدان در ادامه تأکید کرد، اشغالگران شروع به اجرای تهدیدات خود در حمله به تأسیسات پزشکی و انجام جنایات در آنها کرده و در تلاش برای نابودی بخش بهداشت و پزشکی نوار غزه با هدف آواره کردن ملت فلسطین از سرزمین خود هستند. اشغالگران برای تبلیغ دروغ‌های خود از تصاویر جعلی استفاده می‌کنند و هیچ انسان عاقلی باور نمی‌کند که از بیمارستان به‌عنوان سکوی پرتاب موشک استفاده شود.

وی از سازمان ملل خواست هرچه سریعتر تیمی برای بازدید از بیمارستان‌های غزه بفرستد تا دروغ‌های رژیم اشغالگر فاش گردد.

بیشتر بخوانید

حمدان تصریح کرد، بیمارستان‌های غزه تحت نظر خیّرین و بسیاری از نهادهای بین‌المللی تأسیس شده‌اند و درِ آنها به‌صورت شبانه‌روزی به‌روی بازدیدکنندگان، خبرنگاران و نهادهای بین‌المللی باز است، آیا هیچ فرد عاقلی باور می‌کند مقاومتی که رژیم اشغالگر را فلج کرد و همه توانایی نظامی و امنیتی و اطلاعاتی آن را در عملیات طوفان الاقصی به چالش کشید، در چندمتری ورودی بیمارستان و مقابل چشم همه تونل احداث کند؟

وی ادامه داد، اشغالگران بیش از 100 بیمارستان و مرکز درمانی را در نوار غزه بمباران کرده‌اند و تعداد زیادی از این بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیز از خدمت خارج شده است، آیا مقاومت از همه این بیمارستان‌ها و مراکز درمانی آن هم مقابل چشم خبرنگاران و ده‌ها هزار آواره، به‌عنوان سکوی پرتاب موشک استفاده می‌کند؟ جنایت شنیع صهیونیست‌ها در بیمارستان المعمدانی را همه مشاهده کردند و دیدند که دشمن چگونه می‌خواست از زیر بار مسئولیت آن فرار کند و سپس رسوا شد.

اشغالگران صراحتاً به داشتن سلاح هسته‌ای اعتراف کردند

این رهبر ارشد حماس با تأکید بر اینکه هیچ آواره‌ای در نوار غزه از بمباران‌ها در امان نیست گفت، تهدیدات «امیخای الیاهو» وزیر صهیونیست برای حمله اتمی به نوار غزه به‌منزله اعتراف صریح و رسمی دشمن مبنی بر داشتن سلاح هسته‌ای است. رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا تاکنون حدود 35 هزار تن مواد منفجر را بر سر مردم غزه ریخته است و با کشتار زنان و کودکان غزه می‌خواهد شکست‌ها و تلفات میدانی خود را بپوشاند.

اسامه حمدان تصریح کرد: آنچه امیخای الیاهو گفت دقیقاً همان چیزی است که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر و کابینه و ارتش وی به آن فکر می‌کنند. اشغالگران موشک‌ها و بمب‌هایی را روی غزه انداخته‌اند که قدرت تخریب آنها بسیار بیشتر از بمب هسته‌ای است که در جنگ جهانی دوم روی هیروشیما انداخته شد. صهیونیست‌های نازی بعد از شکست بزرگی که در 7 اکتبر متحمل شدند به حد زیادی از جنون و دیوانگی رسیده‌اند و ما در اینجا دولت آمریکا به‌ویژه جو بایدن، رئیس جمهور آن را مسئول این کشتار جمعی علیه مردم فلسطین می‌دانیم.

وی در پایان تأکید کرد، دولت آمریکا در همه جنایات اشغالگران شریک است و مانع آتش‌بس بشردوستانه و توقف تجاوزات به غزه می‌شود، این بدان معناست که بایدن می‌خواهد تجاوز علیه غزه و کشتار جمعی ملت فلسطین را طولانی کند تا این ملت تسلیم شوند، اما او در توهم به‌سر می‌برد.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.