حماس: ما در اطراف بیمارستان الشفاء نیستیم


جنبش مقاومت اسلامی حماس ادعاهای رژیم صهیونیستی مبنی بر حضور نیروهای خود در اطراف بیمارستان الشفاء را رد کرد و آن را بهانه‌ای برای گرفتن جان بیماران و نوزادان در این بیمارستان خواند.

11/13/2023 8:42:49 AM
کد خبر: 12696

به گزارش سارنا به نقل از فارس، جنبش مقاومت حماس در غزه در بیانیه‌ای ادعاهای اسرائیل درباره حضور نیروهای مقاومت در اطراف بیمارستان الشفاء را رد و تاکید کرد که ما در اطراف این بیمارستان نیستیم.

حماس مجددا از جامعه جهانی و سازمان ملل خواست برای انتقال سوخت به بیمارستانهای غزه و راه اندازی آنها مداخله کنند.

حماس در این بیانیه تاکید کرده است که اشغالگران برای انتقال تنها 300 لیتر سوخت به بیمارستان الشفاء درد و رنج بیماران را نادیده گرفته و به نوزادان در بیمارستان آسیب رسانده‌اند.

نظامیان رژیم صهیونیستی از چند روز گذشته به بهانه حضور نیروهای حماس در اطراف بیمارستان الشافء با تانک و خودروهای زرهی این بیمارستان را به محاصره درآورده‌اند. این درحالیست که برخی از نوزادان در بخش آی سی یو به دلیل نبود اکسیژن و دیگر امکانات جان خود را از دست داده و جان دهها نوزاد دیگر در خطر است.

گروه‌های مقاومت فلسطینی بامداد یکشنبه در بیانیه‌ای مشترک گفتند: «سخنگوی ارتش اسرائیل برای تبرئه خود از کشتار کودکان، اکاذیب و ادعاهای نادرست پخش می‌کند».

در این بیانیه تاکید شده است: «ارتش اشغالگران با حمله و بمباران علیه ۵ بیمارستان [در نوار غزه]، قتل عام مرتکب شده است».

گروه‌های فلسطینی گفتند: «ما از سازمان ملل خواستیم که برای افشای حقایق، پاسخگو کردن و جلوگیری از جعل حقایق، از بیمارستان‌های غزه بازدید کند».

این بیانیه همچنین افزود: «تلاش اشغالگران برای نشان دادن ظاهری انسان دوستانه از خود، پس از عدم اثبات ادعاهایشان مبنی بر نظامی‌ بودن بیمارستان‌ها صورت گرفت».

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.