عاملان بمب‌گذاری در چند نقطه زاهدان اعدام شدند


محمد براهویی انجمنی، محمدکریم بارکزایی آکسون و ادریس بیلرانی از اعضای گروهک جیش‌الظلم که اقدام به بمب‌گذاری در چند نقطه زاهدان کرده بودند، اعدام شدند.

11/13/2023 8:47:12 AM
کد خبر: 12699

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی گزارش واصله مبنی بر دستگیری 3 متهم به نام‌های محمد براهویی انجمنی، محمد کریم بارکزایی آکسون و ادریس بیلرانی به اتهام همکاری با گروهک تروریستی جیش الظلم، پرونده این افراد به دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان ارسال شد.

در مرحله تحقیقات و تکمیل پرونده از منزل یکی از متهمان در اطراف شهر زاهدان تجهیزات ساخت بمب شامل 2 عدد ریموت ارتباطی، فتیله انفجاری، 23 عدد چاشنی الکترونیک، مواد شیمیایی گوگرد، 7 عدد سری الکترونیکی و همچنین یک محموله انفجاری به وزن 24 کیلوگرم کشف شد.

دادگاه انقلاب متهمان پرونده را به اتهام عضویت در گروهک جیش‌الظلم، افساد فی‌الارض از طریق مشارکت در اقدام تروریستی انفجار 2 بمب گذاری کلانتری 12 زاهدان ، مشارکت در اقدام تروریستی انفجار بمب در مسیر عبور و مرور خودروی گشت انتظامی که منجر به زخمی و مجروح شدن چند نفر از ماموران انتظامی و تخریب اموال عمومی و دولتی شد و قاچاق تجهیزات ساخت بمب به اعدام محکوم کرد.

حکم این عاملان بمب‌گذاری در چند منطقه زاهدان امروز اجرا شد.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.