آیت‌الله رئیسی: آسیب‌های اجتماعی محصول بی‌عدالتی‌هاست


رئیس‌جمهور گفت: زمینه را برای ورود عادلانه سرمایه‌گذاران به چهارمحال و بختیاری فراهم کنید تا اشتغال جوانان و به دنبال آن سایر مشکلات حل شود چرا که آسیب‌های اجتماعی محصول بی‌عدالتی‌هاست.

11/16/2023 11:34:44 PM
کد خبر: 12728

به گزارش سارنا به نقل از فارس، سید ابراهیم رئیسی شامگاه پنج‌شنبه در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و فعلان اقتصادی چهارمحال و بختیاری گفت: همه مسؤولان مکلف هستند در محیط اداری عدالت را رعایت کنند.

رئیس‌جمهور ادامه داد: تخصیص و توزیع اعتبارات و به‌کارگیری نیروهای صالح و کارآمد باید با عدالت انجام شود.

وی افزود: باید نسبت به نیروهایی که به‌کارگیری می‌کنیم نظارت و کنترل داشته باشیم و این از جلوه‌های عدالت است.

رئیسی تاکید کرد: در مجموعه مدیریتی نیروهایی به کار گرفته شود که بر روی آن‌ها نظارت صورت می‌گیرد و کار مردم را به موقع انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری پتانسیل‌های بسیار زیادی دارد اما در برخی از حوزه‌ها شاهد توسعه‌نیافتگی هستیم که باید با به‌کارگیری ظرفیت‌های مختلف این مشکلات برطرف شود.

رئیس‌جمهور گفت: در ابتکار و خلاقیت منتظر بخشنامه و آئین‌نامه از تهران نباشید و مدیران اقدامات جهادی انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه مصوبات دور اول سفر توسط همین مدیران انجام شده است، افزود: ستاد استان‌های زاگرس‌نشین تشکیل تا مشکلات این مناطق بررسی و حل شود.

رئیسی اضافه کرد: زمینه را برای ورود سرمایه‌گذاران به چهارمحال و بختیاری فراهم کنید چرا که آسیب‌های اجتماعی محصول بی‌عدالتی‌هاست.

وی توضیح داد: اگر مدیری کار نمی‌کند بدون رودربایستی باید کنار برود و این یکی از مظاهر عدالت است چرا که باید رضایت مردم افزون شود.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.