کاهش ۷.۵ درصدی تصادفات/ اضافه شدن بیش از ۲۸۰۰ خودرو به ناوگان پلیس راهور


فرمانده کل انتظامی از کاهش ۷.۵ درصدی تصادفات از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

11/22/2023 8:49:40 AM
کد خبر: 12773

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده کل انتظامی صبح امروز در هشتمین رزمایش خودرویی ارتقای توان تحرکات عملیات پلیس راهور فراجا اظهار کرد: پلیس راهور ویترین انتظامی کل کشور است، این ویترین همه ویژگی‌ها و شاخص‌هایی را به خود اختصاص داده است که در جامعه از پلیس انتظار می‌رود.

وی افزود: پلیس راهور یکی از پلیس‌هایی است که می‌تواند سرمایه اجتماعی پلیس را بالا ببرد.

رادان گفت: پلیس مسئول تصادفات نیست، پلیس باید نظارت بر ماموریت‌های دستگاه‌های دیگر داشته باشه تا نتیجه آن کاهش تصادفات باشد.

فرمانده کل انتظامی تصریح کرد: اما در واقعیت پلیس بار دستگاه‌های دیگر را به دوش کشیده و در راستای کاهش تصادفات اقدام کرده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون 7 و نیم درصد کاهش تصادفات را شاهد بودیم اما من از تمام عوامل پلیس راهور طلب می‌کنم تا با اقدامات لازم تا پایان سال به کاهش 12 درصدی تصادفات برسیم.

رادان با بیان اینکه حوزه انضباط اجتماعی و کاهش تصادفات یکی از دغدغه‌های رئیس جمهور است، گفت: لازم است از اقدامات رئیس جمهور و معاون اول وی تشکر کنم که پلیس را در راه رسیدن به هدف خود یعنی کاهش تصادفات یاری کردند.

اضافه شدن بیش از 2800 خودرو به ناوگان پلیس راهور

همچنین سردار سید کمال هادیانفر؛ رئیس پلیس راهور فراجا در این رزمایش اظهار کرد: بالغ بر 27.8 میلیارد تردد از ابتدای سال تا کنون در کشور انجام شده است.

وی افزود: بیش از 300 دستگاه خودروهای جدیدی بوده است که از ابتدای سال تا کنون از ابتدای سال به پلیس راهور اضافه شده است.

هادیانفر گفت: البته در دوره‌های گذشته تعداد 2800 دستگاه خودروی عملیاتی اعم از تاکیتی و شاسی بلند تا سواری اضافه شده است.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.