اولین خودرو «سایبرتراک» این هفته تحویل داده می‌شود


تنها چند روز تا عرضه اولین سایبرتراک(Cybertrucks) محصول شرکت تسلا به مشتریان باقی مانده، این شرکت خودروسازی شروع به نمایش عمومی این وسیله نقلیه قبل از عرضه کرده است.

11/25/2023 8:59:58 AM
کد خبر: 12791

تنها چند روز تا عرضه اولین سایبرتراک(Cybertrucks) محصول شرکت تسلا به مشتریان باقی مانده، این شرکت خودروسازی شروع به نمایش عمومی این وسیله نقلیه قبل از عرضه کرده است.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا و به نقل از دیجیتال‌ترندز، یک خودرو سایبرتراک به تازگی در خارج از مرکز لینکلن در شهر نیویورک مشاهده شد در حالی که یک دستگاه دیگر از آن در فروشگاه تسلا در مرکز خرید Westfield UTC در سن دیگو دیده شد.

اولین سایبرتراک در رویدادی ویژه در کارخانه گیگافکتوری(Gigafactory) تسلا در آستین، تگزاس، در روز پنج‌شنبه ۳۰ نوامبر به مشتریان ارائه خواهد شد. انتظار می‌رود که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، روند پخش زنده این رویداد را رهبری کند.

اگر این برنامه شبیه به افتتاحیه اولین کارخانه خودروسازی تسلا در اروپا یا تحویل اولین کامیون‌های سِمی(Semi) تسلا باشد، می‌توانیم منتظر یک رونمایی با برنامه‌ریزی دقیق با فضایی پر زرق و برق باشیم.

شرکت تسلا، خودرو تمام الکتریکی سایبرتراک خود را چهار سال پیش رونمایی کرد اما عرضه آن بیشتر از حد انتظار طول کشید. در حالی که اولین سایبرتراک تا چند روز دیگر تحویل داده می‌شود، ماسک به تازگی اعلام کرده که ظرفیت تولید این وسیله نقلیه احتمالا تا سال ۲۰۲۵ به اندازه تقاضا نخواهد بود و این بدان معناست که اکثر مشتریانی که حدود دو میلیون نفر هستند و ۱۰۰ دلار پیش پرداخت داشته‌اند هنوز باید منتظر بمانند.

با وجود علاقه آشکار به سایبرتراک و طراحی منحصر به فرد آن، ماسک دو سال پیش گفت که این احتمال وجود دارد که سایبرتراک شکست بخورد زیرا بسیار متفاوت از هر چیز دیگری است. اما از آن زمان، او خوش‌بین‌تر بوده و در تابستان گفت که معتقد است سایبرتراک بهترین محصول آنها تاکنون است.

جدیدترین خودروی تسلا در سه نسخه عرضه خواهد شد. یک مدل پایه دیفرانسیل عقب، یک مدل میان رده و یک مدل با موتور سه گانه. قیمت آنها در ابتدا به ترتیب ۳۹ هزار دلار، ۴۹ هزار دلار و ۶۹ هزار دلار ذکر شده بود، اما در ماه اکتبر سال ۲۰۲۱، این خودروساز قیمت سایبرتراک را از وب سایت خود حذف کرد. بسیاری انتظار دارند که هزینه نهایی بالاتر باشد.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.