ادامه حرکت قطار عادی‌سازی روابط عربی صهیونیستی؛ شرکت ورزشکاران اسرائیلی در مسابقات امارات


تیم جودوی رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه برای شرکت در جام "گرند سلام" رهسپار امارات شد.

10/24/2018 9:37:13 PM
کد خبر: 129

به گزارش سارنا به نقل از سایت فلسطین الیوم، 11 ورزشکار جودوی رژیم اسرائیل روز سه شنبه ویزای امارات را برای شرکت در جام گرند سلام کسب کردند. این جام روز شنبه در ابوظبی آغاز خواهد شد.

برخلاف دوره های گذشته؛ در این دوره برای اولین بار اعضای تیم رژیم اسرائیل خواهند توانست لباس های ورزشی را بپوشند که حاوی نمادهای این رژیم است. سرود رژیم اسرائیل نیز در صورت روی سکو رفتن هریک از اعضای تیم این رژیم در سالن نواخته و پرچم رژیم اسرائیل برافراشته خواهد شد.

تیم جودوی رژیم اسرائیل امروز از طریق امان پایتخت اردن رهسپار ابوظبی شد.

عناصر امنیتی حفاظتی تیم رژیم اسرائیل را تا فرودگاه ابوظبی همراهی می کنند و از آنجا یک گروه از نیروهای امنیتی امارات حفاظت از اعضای این تیم را در جریان اقامت در ابوظبی برعهده خواهند داشت.

قرار است مری ریگیو وزیر ورزش رژیم اسرائیل از حزب راستگرای حاکم لیکود فردا برای همراهی تیم وارد ابوظبی شود.

انتشار عکس تیم ورزشی رژیم اسرائیل در فرودگاه دوحه قطر

عکسی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که کاربران می گویند یک تیم ورزشی رژیم اسرائیل را در فرودگاه دوحه قطر نشان می دهد. این امر موجی از خشم گسترده را به همراه داشته است.

این عکس تیم ورزشی اسرائیل را بعد از ورود به فرودگاه دوحه برای شرکت در مسابقات جهانی ژیمناستیک نشان می دهد. این مسابقات از 25 اکتبر جاری تا سه نوامبر آینده برگزار خواهد شد.

رسانه های رژیم اسرائیل اوایل ماه جاری میلادی فاش کردند که ورزشکاران این رژیم در مسابقات جهانی ژیمناستیک از "استقبال کامل " نظیر سایر تیم ها برخوردار خواهند شد.

شبکه دوم تلویزیون رژیم اسرائیل اعلام کرد: فدراسیون ژیمناستیک اسرائیل نامه ای با این مضمون از دوحه دریافت کرده است که "ما ورزش را دوست داریم و ورزشکارانی را که به عنوان سفیران صلح و دوستی به کشورمان سفر می کنند، گرامی می داریم".

برپایه گزارش این شبکه، در این نامه تعهد داده شده است که برخورد با ورزشکاران رژیم اسرائیل نظیر سایر ورزشکاران در جریان مسابقات باشد. این بدان معنا است که دوحه به ورزشکاران اجازه برافراشته شدن پرچم رژیم اسرائیل و استفاده از نشانه های آن که بارزترین آنها ستاره شش ضلعی را خواهد داد.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.