یمن: اجازه عبور کشتی‌ها به مقصد رژیم صهیونیستی را نمی‌دهیم


سخنگوی نیروهای مسلح یمن تأکید کرد که این کشور اجازه نخواهد داد هیچ کشتی به مقصد فلسطین اشغالی از آبهای آن عبور کند و تمامی کشتیها را هدف مشروعی برای خود می‌داند.

12/10/2023 8:46:20 AM
کد خبر: 12907

به گزارش سارنا به نقل از فارس، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن خبر داد که این کشور اجازه نخواهد داد کشتیهایی که عازم فلسطین اشغالی هستند، از آبهای یمن عبور کند، مگر اینکه حامل دارو و غذا برای مردم غزه باشند.

سریع همچنین گفت: هر کشتی که عازم رژیم صهیونیستی باشد، هدف مشروعی برای ما خواهد بود. به همه کشتیها و شرکتها هشدار می‌دهیم که هیچ ارتباطی با بندرهای اسرائیلی نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه تصمیم ممانعت از عبور همه کشتیها به سمت فلسطین اشغالی را از همین لحظه اجرایی می‌کنند، تصریح کرد: تصمیم جلوگیری از ورود کشتیهای خارجی به این رژیم پس از آن اتخاذ شد که اجازه ندادیم کشتیهای اسرائیلی از دریاهای سرخ و عرب عبور کنند.

سرتیپ یحیی سریع در پایان گفت: نیروهای مسلح یمن خواستار ادامه حرکت همه کشتیهاست، به جز کشتیهایی که مربوط به اسرائیلی باشد یا به بندرهای اسرائیلی، کالا منتقل کند.

 سخنگوی نیروهای مسلح یمن ساعتی پیش هم گفت که طی ساعات گذشته، با شمار زیادی پهپاد، اهداف مختلفی را در عمق فلسطین اشغالی هدف قرار دادند.

وی همچنین به رژیم صهیونیستی هشدار داد: تا زمانی که اسرائیل حمله به غزه را متوقف نکند، این عملیاتها ادامه خواهد داشت.

یحیی سریع چند روز پیش نیز خبر داد که ارتش این کشور اهدافی نظامی را در فلسطین اشغالی در منطقه «ام الرشراش» (ایلات- جنوب فلسطین اشغالی) با موشک‌های بالستیک هدف حمله قرار داده است.

یحیی سریع  تأکید کرد حملات ارتش یمن به اراضی  اشغالی فلسطین و همچنین جلوگیری از کشتی‌های اسرائیلی در دریای مکران و دریای سرخ تا زمان توقف تجاوزات علیه غزه ادامه خواهد داشت.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.