هزاران معترض در تل‌آویو و حیفا خواستار کناره‌گیری نتانیاهو شدند


هزاران نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی، روز شنبه با برگزاری تظاهراتی در تل‌آویو و حیفا، خواستار کناره‌گیری نخست وزیر این رژیم و بازگرداندن اُسرا از غزه شدند.

12/10/2023 8:47:42 AM
کد خبر: 12908

به گزارش سارنا به نقل از فارس، هزاران نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی روز شنبه در تل‌آویو تجمع کرده و خواستار بازگردانده شدن اُسرا از غزه شدند.

تظاهرات دیگری نیز در شهر حیفا برگزار شده و تظاهرات کنندگان خواستار کناره‌گیری کابینه کنونی شدند.

تظاهرات کنندگان در این شهر نوشته‌هایی با مضمون «کابینه خونین.. استعفا بده» در دست داشتند.

سخنگوی خانواده‌های اُسرا در غزه نیز امروز گفت: «از کابینه می‌خواهیم که فرزندانمان را زنده و مانند دیگر اُسرا از طریق مذاکرات آزاد کند».

وی افزود: «صدای جنگی را می‌شنویم که هیچ ضرورتی نداشته و شاهد اتلاف وقت هستیم».

جنگ در غزه در حالی ادامه دارد که  رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز از کشته شدن پنج نظامی دیگر این رژیم در نبرد زمینی غزه خبر دادند. 

شبکه المیادین نیز گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که از آغاز نبرد زمینی در غزه (حدود دو هفته پس از آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر) تاکنون ۱۰۲ نظامی این رژیم در نبرد غزه کشته شدند. 

از سوی دیگر روزنامه یدیعوت احارانوت، چاپ فلسطین اشغالی، امروز (۱۸ آذر) در گزارشی به نقل از منابع نظامی اسرائیلی، از زخمی شدن بیش از پنج هزار نظامی این رژیم از زمان آغاز جنگ در غزه خبر داد.

به نوشته این روزنامه، از میان این تعداد زخمی، دو هزار نفرشان معلول و دچاز نقص عضو شده‌اند. به گفته منابع نظامی اسرائیلی، بخش توانبخشی وزارت جنگ این رژیم روزانه ۶۰ مجروح جدید را پذیرش می‌کند که عمده آن‌ها دارای جراحات شدیدی هستند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.