بهترین بازی ۲۰ سال اخیر لیگ جزیره


سرمربی آرسنال براین باور است که دیدار این تیم برابر لیورپول یکی از قوی‌ترین بازی‌های ۲۰ سال اخیر لیگ جزیره بود.

12/24/2023 9:14:16 AM
کد خبر: 13013

سرمربی آرسنال براین باور است که دیدار این تیم برابر لیورپول یکی از قوی‌ترین بازی‌های ۲۰ سال اخیر لیگ جزیره بود.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا و به نقل از BBC، در حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دو تیم آرسنال و لیورپول در آنفیلد به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

مایکل آرتتا، سرمربی آرسنال تساوی را نتیجه‌ای عادلانه برای این بازی می‌داند.

او در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی باور نکردنی بود و یکی از قوی‌ترین بازی‌هایی بود که در ۲۰ سال اخیر لیگ برتر انگلیس دیده‌ام. در بعضی از دقایق ما تیم برتر بودیم و در بعضی از دقایق هم لیورپول. به نظرم تساوی نتیجه‌ای عادلانه بود.

سرمربی اسپانیایی توپچی‌ها ادامه داد: برای پیروزی و کسب سه امتیاز مصمم بودیم البته لیورپول بازی پر ریسکی را در دستور کار خود قرار داد و همواره رو به جلو بازی کرد. آن‌ها در چنین سبک بازی استاد هستند. شرایط بازی کردن در آنفیلد سخت است و صدای سوت هواداران بالا است ولی با گل زود هنگامی که به ثمر رساندیم خود را با شرایط بازی وفق دادیم. خوشحالم که بازیکنانم می‌توانند در شرایط سخت خود را در زمین پیدا کنند.

او در پایان گفت: از نتیجه راضی هستم چرا که باعث شد تا ما در صدر باقی بمانیم و این خوشحال کننده است. می‌خواهیم اختلاف خود را با دیگر تیم‌ها افزایش دهیم و این نیازمند تلاش بیش‌تر است.

در جدول رده‌بندی آرسنال با ۴۰ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های لیورپول و استون ویلا هم ۳۹ امتیازی هستند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.