زیاد النخاله: شهادت «حاج جواد» ثابت می‌کند همه عرصه‌های مقاومت در راه قدس متحد هستند


دبیر کل جنبش جهاد اسلامی در واکنش به شهادت فرمانده ارشد میدانی یگان رضوان حزب‌الله با اشاره به نقش برجسته این فرمانده شهید مقاومت در مقابله با دشمن صهیونیستی اعلام کرد که شهادت حاج جواد طویل و هم‌رزمان وی ثابت می‌کند همه عرصه‌های مقاومت متحد هستند.

1/9/2024 8:50:20 AM
کد خبر: 13137

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، «زیاد النخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهادت «وسام حسن طویل» (حاج جواد) فرمانده ارشد میدانی یگان رضوان حزب‌الله لبنان را که روز گذشته در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان به شهادت رسید را به سید«حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله و همه اعضای مقاومت اسلامی لبنان و نیز ملت این کشور تبریک و تسلیت گفت.

زیاد النخاله در پیام خود به این منظور اعلام کرد، حاج جواد در مسیر مقاومت حضور و نقشی بزرگ و ممتاز داشت؛ به ویژه در رویارویی‌های قهرمانانه رزمندگان حزب‌الله در جبهه جنوب لبنان مقابل دشمن صهیونیستی برای دفاع از لبنان و نیز فلسطین و ملت مجاهد آن در نوار غزه و کرانه باختری.

وی تاکید کرد، شهید وسام طویل و برادرانش در مقاومت اسلامی لبنان با شهادت خود ثابت می‌کنند که همه عرصه‌های مقاومت در راه قدس متحد هستند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز با صدور بیانیه‌ای جداگانه شهادت این فرمانده میدانی حزب‌الله را به رزمندگان و رهبری حزب‌الله و نیز ملت لبنان تبریک و تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است، این فرمانده شهید مقاومت در بسیاری از مراحل تقابل با دشمن صهیونیستی نقش مهمی ایفا کرده و به مردم فلسطین وفادار بود و به آرمان آنها ایمان داشت. رزمندگان مقاومت فلسطین حاج جواد را به عنوان یک دوست وفادار و رزمنده‌ای شجاع می‌شناختند که نقشی مهم در تقویت نیروهای مقاومت و هماهنگی بین آنها دارد.

جهاد اسلامی تاکید کرد، ما شهادت حاج جواد را به سید حسن نصرالله و همه برادرانمان در حزب‌الله و نیز ملت برادر لبنان تبریک و تسلیت می‌گوییم. شهادت حاج جواد نشان دهنده وحدت خون ملت لبنان و فلسطین در مقابله با تجاوزات صهیونیست‌هاست.

جنبش جهاد اسلامی در پایان بیانیه خود آورده است، ما ضمن تسلیت به خانواده و دوست‌داران و هم‌رزمان این فرمانده شهید مقاومت تاکید می‌کنیم که ترور رهبران و فرماندهان مقاومت تنها موجب تقویت وحدت و انسجام و عزم نیروهای ما تا آزادسازی کامل سرزمینمان و نابودی رژیم اشغالگر خواهد شد.

به گزارش تسنیم، دیروز منابع میدانی در جنوب لبنان از ترور حاج جواد طویل، از فرماندهان ارشد میدانی یگان رضوان حزب الله توسط رژیم صهیونیستی در شهرک «خربه سلم» در جنوب لبنان خبر دادند.

منابع محلی اعلام کردند رژیم صهیونیستی خودروی حامل این فرمانده ارشد حزب الله را در شهرک خربه سلم در جنوب لبنان هدف قرار داده و او را به شهادت رسانده است.

حزب الله لبنان نیز با صدور بیانیه‌ای خبر شهادت وسام حسن طویل معروف به «حاج جواد» فرمانده میدانی مقاومت در شهرک «خربه سلم» در جنوب لبنان را تائید کرد.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.