البخیتی: بی‌صبرانه منتظر ورود مستقیم آمریکا و انگلیس به جنگ بودیم


یک عضو ارشد دفتر سیاسی انصارالله می‌گوید که یمن بانک اهدافی مرتبط با تنش‌زایی آمریکا دارد و یمنی‌ها بی‌صبرانه منتظر ورود مستقیم آمریکا و انگلیس به جنگ بودند.

1/13/2024 8:56:03 AM
کد خبر: 13165

به گزارش سارنا به نقل از فارس، «محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، شامگاه امروز (جمعه)، گفت که یمن قواعد جدیدی را برای درگیری در دریای سرخ ایجاد کرده که ثابت و دائم است و کسی نمی‌تواند آن را تغییر دهد.

این عضو ارشد انصارالله که با شبکه «المیادین» مصاحبه می‌کرد، گفت: «امروز آمریکا و انگلیس وارد تجاوز مستقیم [به یمن] شده‌اند و این لحظه‌ای است که بی‌صبرانه منتظرش بودیم. ما از برادرانمان در فلسطین تشکر می‌کنیم و به آن‌ها می‌گوییم شما مردم یمن را یکپارچه کردید و این امت را گرد هم آوردید و تمام اتهامات باطلی را که به ما زده می‌شد، رفع کردید».

البخیتی این سخنان را بعد از حمله بامدادی امروز آمریکا و انگلیس به خاک یمن بیان کرده است.  آمریکا و انگلیسبامداد امروز بیش از ۱۲ نقطه در یمن را با هواپیما، کشتی و زیردریایی را به علت جلوگیری ارتش یمن از عبور کشتی‌های اسرائیلی از دریای سرخ هدف قرار دادند.

محمد البخیتی در ادامه با اشاره به عملیات‌های پیشین ارتش یمن اضافه کرد: «عملیات‌های نظامی ما در عمق اسرائیل و دریای سرخ خسارات زیادی به آمریکا و اسرائیل وارد کرده است. ما حتما باید انتقام اقدام آمریکا و انگلیس را بگیریم».

البخیتی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: «امروز دیگر کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی جرئت گذر از دریای سرخ را ندارند. ما بانک اهدافی مرتبط با تنش‌زایی آمریکا و مواضع کشورها داریم و پاسخ‌های دردناکی داده خواهد شد».

این عضو ارشد انصارالله همچنین از آمریکا و انگلیس خواست که محاسباتشان را بازنگری کنند و در این خصوص از تجربیات گذشته خود استفاده کنند. او در پایان نیز تاکید کرد: «نبرد ما با مردم آمریکا و انگلیس نیست، بلکه با آن باند صهیونیستی حاکم در واشنگتن و لندن است».

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.