کشته شدن سه سرباز آمریکایی در نزدیکی مرز سوریه / بایدن: این حمله توسط گروه های تحت حمایت ایران انجام شده؛ مسئولان این اتفاق را پاسخگو خواهیم کرد


مقامات آمریکایی به سی ان ان گفتند که سه سرباز ارتش آمریکا در حمله شبانه یک هواپیمای بدون سرنشین به یک پایگاه کوچک آمریکایی در اردن کشته شدند؛ دست کم ۲۲ نفر هم زخمی شدند. بایدن در این باره گفت: حمله به نیرو‌های ما که منجر به کشته شدن ۳ سربازمان شد، توسط گروه‌های تحت حمایت ایران که در سوریه و عراق فعالیت می‌کنند انجام شد.

1/29/2024 8:50:51 AM
کد خبر: 13301

مقامات آمریکایی به سی ان ان گفتند که سه سرباز ارتش آمریکا در حمله شبانه یک هواپیمای بدون سرنشین به یک پایگاه کوچک آمریکایی در اردن کشته شدند؛ دست کم 22 نفر هم زخمی شدند. 
 
به گزارش سارنا به نقل از انتخاب، بایدن در بیانیه ای گفت: امروز قلب آمریکا سنگین است.  دیشب، سه سرباز در جریان حمله پهپادهای بدون سرنشین به نیروهای ما در شمال شرقی اردن در نزدیکی مرز سوریه، کشته شدند؛ بسیاری هم مجروح شدند.
 
 وی افزود: در حالی که ما هنوز در حال جمع‌آوری شواهد هستیم، می‌دانیم که این حمله توسط گروه‌های شبه‌نظامی رادیکال تحت حمایت ایران که در سوریه و عراق فعالیت می‌کنند، انجام شده است.
 
بایدن در ادامه اعلام کرد: ما به تعهد برای مبارزه با تروریسم ادامه خواهیم داد و شک نکنید - ما همه مسئولان این اتفاق را در زمان و به روشی که خود انتخاب کنیم، مورد بازخواست قرار خواهیم داد."
 
واشنگتن پست: مأموریت پایگاه آمریکایی مورد هدف  ارائه مشاوره و کمک به همتایان اردنی خود است
 
«واشنگتن پست» در این باره نوشت: پایگاه آمریکایی مورد هدف در اردن «برج 22» نام دارد و مأموریت آن ارائه مشاوره و کمک به همتایان اردنی خود است.
 
افزایش تعداد کشته و زخمی‌ها به حدود ۳۰ نفر 
 
الجزیره از قول یک مقام امریکایی اعلام کرد: تعداد کشته و زخمی‌های حمله به پایگاه امریکا در اردن به حدود ۳۰ نفر رسید. 

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.