حمله هوایی رژیم اسرائیل به مناطقی در استان حمص سوریه


رسانه های سوریه بامداد چهارشنبه از وقوع حمله هوایی رژیم اسرائیل به استان حمص و حومه آن و مقابله پدافند دفاعی این کشور با اهداف متخاصم خبر دادند.

2/7/2024 8:33:26 AM
کد خبر: 13383

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، رسانه‌ها و منابع خبری در سوریه بامداد امروز چهارشنبه از وقوع چند انفجار در شهر حمص و مناطق حومه استان حمص و نیز فعال شدن سامانه های پدافندی ارتش سوریه در این استان خبر دادند.

منبعی در وزارت دفاع سوریه بامداد امروز چهارشنبه اعلام کرد که رژیم اسرائیل با نقض حریم هوایی لبنان به اهدافی در استان شهر حمص و حومه حمله کرد که در اثر این حملات شماری از غیر نظامیان شهید یا زخمی شده و خسارت‌هایی وارد شده است.

 منابع محلی در حمص از شهادت یک زن و کودک در نتیجه حملات بامداد روز چهارشنبه جنگنده های رژیم صهیونیستی به استان حمص سوریه خبر می دهند.

تیم های امدادی در حال ادامه فعالیت خود به منظور نجات مصدومان احتمالی این حملات هستند. در جریان حملات امشب بقایای موشک های جنگنده های رژیم صهیونیستی سبب آتش سوزی در منطقه القصیر در جنوب غرب استان حمص شد.

حملات هوایی رژیم اسراییل همچنین سبب آتش سوزی در مزارع کشاورزی در منطقه الوعر، خیابان الحمرا و باشگاه البلدی در شهر حمص شد.

علاوه براین منطقه الاوراس در جنوب حمص نیز هدف حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفت که از میزان تلفات احتمالی این تجاوز خبری منتشر نشده است.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.