ارتش یمن:کشتی آمریکایی را هدف قرار دادیم


ارتش یمن اعلام کرد که یک فروند کشتی آمریکایی را هدف حمله موشکی خود قرار داده است.

2/12/2024 12:19:20 PM
کد خبر: 13427

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: نیروی دریایی ما کشتی «استار ایرس» آمریکا را با چند موشک دریایی هدف قرار  داده و  موشکها به دقت به یاری خدا به هدف اصابت کرد.

در این بیانیه آمده است: نیروهای مسلح ما همچنان به تصمیم جلوگیری از کشتیرانی اسرائیل یا کشتی‌هایی که به مقصد بنادر فلسطین اشغالی حرکت می‌کنند، تا توقف تجاوز به غزه و پایان یافتن محاصره نوار غزه ادامه خواهند داد.

ارتش یمن تاکید کرد: نیروهای مسلح یمن هرگز در انجام عملیات بیشتر در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی علیه برادرانمان در غزه و نیز پاسخ به تجاوزات آمریکا و انگلیس به کشورمان تردید نخواهند کرد.

 شرکت امنیت دریایی انگلیس آمبری، صبح روز دوشنبه مدعی شده بود که، یک کشتی متعلق به یونان با پرچم جزایر مارشال در نزدیکی یمن هدف حمله موشکی قرار گرفته است.

طبق این ادعا، حادثه مذکور در جنوب دریای سرخ به وقوع پیوست و در جریان آن کشتی یادشده هنگام عبور از تنگه باب المندب در 2 حادثه جداگانه هدف موشک قرار گرفت.

آمبری، که بابت ارائه توصیه‌های امنیتی به کشتی‌ها شهرت پیدا کرده گفت که کشتی مذکور مورد اصابت موشک قرار گرفته و آسیب دیده است.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.