آغاز جشن نیکوکاری از امروز تا ۲۲ اسفند/ همکاری ۸۰۰۰ مرکز نیکوکاری


جشن نیکوکاری در حالی از امروز (۱۴ اسفندماه) آغاز شده و تا ۲۲ اسفندماه ادامه دارد که همزمان ۸۰۰۰ مرکز نیکوکاری در برگزاری این جشن همکاری می‌کنند.

3/4/2024 2:38:23 PM
کد خبر: 13518

جشن نیکوکاری در حالی از امروز (۱۴ اسفندماه) آغاز شده و تا ۲۲ اسفندماه ادامه دارد که همزمان ۸۰۰۰ مرکز نیکوکاری در برگزاری این جشن همکاری می‌کنند.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا، جشن نیکوکاری هر ساله در اسفندماه مصادف با تاسیس کمیته امداد توسط کمیته امداد به صورت سراسری و با هدف ترویج خیر و احسان و جذب کمک‌های مردمی برای محرومان و نیازمندان برگزار می‌شود؛ به گونه‌ای که کمیته امداد در آستانه سال جدید برای تامین بسته‌های معیشتی و پوشاک و لوازم ضروری خانواده‌های نیازمند و همچنین جذب کمک‌های خیران، در سراسر کشور پایگاه‌هایی را در مدارس و میعادگاه نماز جمعه در شهرستان‌ها و استان‌هایی برپا می‌کند و در همین راستا این مراکز نیکوکاری آماده جذب کمک‌های مردمی هستند.

بنا بر این گزارش، حبیب‌اله آسوده- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در این باره گفت: رویکرد کمیته امداد، حضور و مشارکت مردم در عرصه خیر و احسان است و به همین منظور بیش از ۸۰۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح کشور فعال شده‌اند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد راهبری عرصه خیر و احسان را برعهده دارد، اضافه کرد: بیش از ۶ میلیون خیر و نیکوکار در این شبکه مشارکت دارند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری، خاطرنشان کرد: جشن نیکوکاری تا ۲۲ اسفندماه در مدارس، معابر و مصلی‌ها برگزار می‌شود.

آسوده تاکید کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۹۱۹ برای جذب کمک‌های مردمی و کد دستوری #۱۲* برای سهولت بیشتر در ارائه کمک‌ها از طریق تلفن همراه در جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی اظهار کرد: همچنین خیران می‌توانند از طریق سایت کمیته امداد به آدرس Emdad.ir کمک‌های خود را پرداخت کنند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.