هشدار شیخ نعیم قاسم به صهیونیست‌ها: حماقت کنید با نسخه پیشرفته شکست‌تان در جنگ ۳۳ روزه روبرو می‌شوید


معاون دبیرکل حزب الله لبنان امروز دوشنبه در سخنانی به رژیم صهیونیستی درباره ارتکاب هر گونه اقدام نظامی علیه لبنان هشدار داد.

3/4/2024 2:45:31 PM
کد خبر: 13520

به گزارش سارنا به نقل از مهر و به نقل از الجزیره، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان امروز دوشنبه در سخنانی به رژیم صهیونیستی درباره ارتکاب هر گونه اقدام نظامی علیه لبنان هشدار داد.

وی تاکید کرد: طوفان الاقصی حق مشروع فلسطینی‌ها بود و هیچ شبهه‌ای درباره مشروعیت آن وجود ندارد، این عملیات شعله‌ای است که مقاومت فلسطین را قدرت می بخشد.

وی افزود: آمریکا می‌خواهد بر منطقه ما سیطره داشته باشد، انها می‌خواهند معادلات موجود در منطقه را به نحوی باز تنظیم کنند که در برابر هر طرفی که مقابل تصمیمات مستکبرانه آنها ایستاد، با دست باز اقدام کنند.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: اگر حمایت‌های آمریکا از اسرائیل نبود، آنها نمی‌توانستند حتی چند روز در جنگ علیه غزه دوام بیاورند. تجاوز علیه غزه در درجه اول یک جنگ آمریکایی اسرائیلی با هدف نسل کشی ملت فلسطین است و هرگز پاسخی به عملیات طوفان الاقصی محسوب نمی‌شود.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه افزود: تجاوز علیه غزه یک اقدام سازمان یافته برای از بین بردن همه مظاهر زندگی در نوار غزه است و پیامی به همه جهان است که نباید هر گونه مقاومتی علیه اسرائیل شکل بگیرد.

وی افزود: البته آنها در موضوع از بین بردن مقاومت ناتوان هستند، مقاومتی که قدرت و صلابت خود را به رخ کشیده است. در شرایط کنونی آمریکا در تلاش است از طریق تداوم گرسنه نگه داشتن مردم غزه، برای صهیونیست‌ها فرصتی برای نفس تازه کردن ایجاد کند.

شیخ نعیم قاسم افزود: فلسطین از بحر تا نهر است و مقاومت هرگز معادله‌ای غیر از این را نخواهد پذیرفت.

وی تاکید کرد: ادامه تجاوزات علیه غزه بی نتیجه است، چون تنها منجر به قتل عام غیر نظامیان و تخریب منازل می‌شود و هرگز منجر به از بین رفتن مقاومت فلسطین و یا آزادی اسرای صهیونیست نخواهد شد. من معتقدم تجاوزات علیه غزه در افق مسدودی قرار گرفته و هر زمان که متوقف شود به عنوان یک پیروزی برای فلسطینیان تعبیر خواهد شد، صهیونیست‌ها در شرایط کنونی در وضعیتی قرار گرفته اند که گزینه‌ای در اختیار ندارند.

وی در پایان با اشاره به اینکه مقاومت باعث شده رژیم صهیونیستی نتواند پروژه‌های خودش را اجرایی کند، تاکید کرد: اگر رژیم صهیونیستی مرتکب حماقی علیه لبنان شود، با نسخه پیشرفته شکست خود در جنگ ۳۳ روزه (سال ۲۰۰۶) روبرو خواهد شد، این جنگ نتیجه‌ای جز شکست سنگین برای صهیونیست‌ها و پیروزی بزرگ مقاومت نخواهد داشت.

محمدعلی تخت رونده

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.