هفته نوزدهم لیگ برتر| حمله ملوان و گل گهر به جایگاه سپاهان و جدال 6 امتیازی در برزیل ایران


سه مسابقه از هفته نوزدهم لیگ برتر فردا برگزار می شود که ملوان میزبان گل گهر است، هوادار در تهران به مصاف ذوب آهن می رود و دو تیم قعرنشین صنعت نفت و نساجی مازندران در آبادان باهم رقابت می کنند.

3/6/2024 9:09:41 AM
کد خبر: 13527

به گزارش سارنا به نقل از فارس، سه مسابقه ابتدایی هفته نوزدهم لیگ برتر فردا برگزار می شود.نگاهی به این بازی ها می اندازیم؛

هوادار تهران – ذوب آهن اصفهان؛ طلسم شکنی ذوبی ها؟

دو تیم از نظر قدمت و سابقه در فوتبال و ورزش کشور قابل مقایسه نیستند، ذوب آهن از قدیمی ترین باشگاه های ایران است و هوادار هم یکی از جدیدترین خصوصی ما، تیمی که واقعا بخش خصوصی آن را اداره می کند و چند سالی است که در لیگ برتر حضوری نسبتا موفق دارد که در این سال ها هم هیچ وقت به ذوب آهن نباخته و اگر ذوب آهن فردا پیروز شود طلسم شکنی کرده است.هوادار در 4 مسابقه آخرش دو برد و دو مساوی به دست آورده اما ذوب آهن یک برد، یک مساوی و دو شکست خانگی را مقابل ملوان و پرسپولیس متحمل شده و بازی با سپاهان نیز به تعویق افتاده است. هوادار با مسعود شجاعی شرایط بهتری پیدا کرده و اکنون با 18 امتیاز در رده دوازدهم ایستاده و حاشیه نسبتا امنی دارد و از منطقه خطر فاصله گرفته و ذوب آهن با محمد ربیعی 25 امتیازی در رده هفتم جدول و دغدغه ای از این بابت ندارد. بازی رفت دو تیم بدون گل مساوی تمام شد.

ملوان انزلی – گل گهرسیرجان؛ حمله به جایگاه سپاهان در جدول!

دو تیم در جدول لیگ همسایه هستند گل گهر 30 امتیازی پنجم است و ملوان با 29 امتیاز در رده ششم جدول ایستاده ، هر دو تیم 23 گل زده اند اما ملوان 14 گل خورده دارد یعنی دو گل بیشتر از گل گهر. بازی رفت دو تیم در سیرجان یک بر یک مساوی تمام شد اما این مرتبه دو تیم برای برد به میدان می روند و تیم برنده به صورت موقت تا رده سوم جدول صعود خواهد کرد و جانشین سپاهان می شود. باشگاه ملوان در حرکتی قابل توجه اعلام کرده درآمد بلیت فروشی این مسابقه را به سیل زدگان سیستان و بلوچستان اهدا خواهد کرد. گل گهر با سرمربی یونانی و بی حاشیه اش فوتبال زیبایی ارایه می دهد و ملوان هم با تارتار اوج گرفته و توقع هواداران از این تیم بالا رفته است. همه منتظر یک بازی جذاب در انزلی هستیم.
تساوی دو تیم شاید به سود دیگر تیم های در خطر سقوط یعنی پیکان تهران و استقلال خوزستان خواهد بود. بازی رفت دو تیم را نساجی 3 بر یک برد. البته اکنون دیگر نه سیدمهدی رحمتی در نساجی است و نه عبدالله ویسی سرمربی نفت و هر دو مربی اخراج شده اند.
پنجشنبه ۱۷ اسفندهوادار تهران - ذوب آهن اصفهان- ساعت ۱۷:۲۰ – ورزشگاه پاس قوامین تهرانملوان بندرانزلی - گل گهرسیرجان- ساعت ۱۷:۳۰ – ورزشگاه تختی انزلی گیلانصنعت نفت آبادان- نساجی مازندران- ساعت ۱۷:۴۰ – ورزشگاه تختی آبادان خوزستانجمعه ۱۸ اسفندمس رفسنجان- تراکتورتبریز - ساعت ۱۷:۱۰ – ورزشگاه شهدای مس رفسنجان کرمانفولاد مبارکه سپاهان - پیکان تهران - ساعت ۱۷:۲۰ – ورزشگاه نقش جهان اصفهان پرسپولیس - فولادخوزستان- ساعت ۱۷:۳۰ – ورزشگاه آزادی تهران شمس آذر قزوین- آلومینیوم اراک- ساعت ۱۷:۳۰ – ورزشگاه سردار آزادگان قزویناستقلال خوزستان- استقلال- ساعت ۱۹:۴۵ – ورزشگاه غدیر اهواز
 

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.