رئیسی: ایجاد اشتغال موضوع محوری در دولت است


رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال موضوع محوری در دولت است، گفت: بهترین خبر برای دولت این است که خط تولیدی آغاز به کار کرده و عده‌ای صاحب شغل شده‌اند.

3/10/2024 12:52:58 PM
کد خبر: 13547

به گزارش سارنا به نقل از فارس، آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور صبح امروز یکشنبه 20 اسفند ماه 1402 در جشن توانمندسازی 100 هزار مددجوی کمیته امداد گفت: در سال ۵۷ بعد پیروزی انقلاب اسلامی کمیته امداد جز اولین نهادهایی است بود که به فرمان امام تشکیل شد. کمیته امداد برکات زیادی در توجه به محرومان و نیازمندان و مددجویان داشته است. بزرگانی در این مجموعه بودند که یاد نیک انها بر زبانها جاری است.وی با بیان اینکه مردان و زنان نیکوکار فراوانی در کشور داریم و این کمک حتی مربوط به افراد دارای مکنت و دارای امکانات نیست، ادامه داد: هستند افرادی که خود به نوعی نیاز دارند ولی نیاز دیگران را هم برطرف می کنند. رئیسی افزود: دگرخواهی در پرتو خداخواهی جلوه ای از زندگی مومنانه مردم است. در مسئله کرونا دیدید در کشورهای غربی و اروپایی فروشگاه ها غارت شد و رحمی وجود نداشت ولی این چیزها در کشور ما مشاهده نشد زیرا رهبر معظم انقلاب کمک مومنانه را مطرح کردند و این کمک مومنانه باعث شد در کشور شاهد این حوادث نباشیم. وی ادامه داد: مردم ما به فکر یکدیگرند و دگرخواهی در پرتو خداخواهی جلوه ای از زندگی مومنانه مردم است.
رئیس جمهور با بیان اینکه کمیته امداد امروز مورد اعتماد همه است، خاطر نشان کرد: همه به این کمیته اعتماد دارند و این اعتماد باعث توجه مردم شده است. محور در کمیته امداد توامندسازی است.وی با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال موضوع محوری در دولت است، بیان کرد: بهترین خبر برای دولت این است که خط تولیدی آغاز به کار کرده و عده ای صاحب شغل شده اند.رئیس جمهور گفت: خود کفایی و توانمند سازی در برنامه کمیته امداد که مددجویان را در جایگاه تولید کننده قرار می‌دهد حائز اهمیت و با ارزش است.
 
کامران شیرازی

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.