رجزخوانی کرسپو برای عربستانی‌ها بعد از حذف النصر


سرمربی آرژانتینی العین از پیروزی تیمش در دیدار برابر النصر بسیار خوشحال بود و گفت ترسی از رویارویی با الهلال یا الاتحاد در دور بعد ندارد.

3/12/2024 12:56:39 PM
کد خبر: 13556

سرمربی آرژانتینی العین از پیروزی تیمش در دیدار برابر النصر بسیار خوشحال بود و گفت ترسی از رویارویی با الهلال یا الاتحاد در دور بعد ندارد.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا، العین در لیگ قهرمانان آسیا دست به کار بزرگی زد و توانست بعد از تساوی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت برابر النصر در ضربه‌های پنالتی این تیم را شکست دهد و راهی دور بعد شود.

هرنان کرسپو، سرمربی آرژانتینی العین، از عملکرد شاگردانش در این بازی بسیار راضی است. به نوشته الریاضیه او در پایان بازی گفت: بازی زیبایی را برابر یک تیم خوب و با کیفیت به نمایش گذاشتیم. به نظرم عالی بازی کردیم و با شایستگی توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم و راهی دور بعد شویم. به بازیکنان به خاطر این نمایش خوب و سطح بالا تبریک می گویم. به نظرم العین در هر دو بازی رفت و برگشت تیم برتر و بهتر میدان بود.

کرسپو درباره رویارویی احتمالی با الهلال در بازی نیمه نهایی گفت: ما ترسی از هیچ تیمی نداریم و آماده ایم که با الهلال یا الاتحاد روبه‌رو شویم.

الهلال در دیگر دیدار دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امشب (سه‌شنبه‌شب) به مصاف الاتحاد می‌رود. این بازی در حالی برگزار می‌شود که الهلال در بازی رفت با دو گل به پیروزی دست پیدا کرده و شانس بالایی برای صعود دارد.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.