حمایت اولمرت از پیشنهاد آمریکایی برای خلاصی از دست نتانیاهو


نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی ایهود اولمرت با بی‌کفایت دانستن نخست‌وزیر کنونی این رژیم، طی نامه‌ای به رئیس اکثریت سنای آمریکا از پیشنهاد وی برای برگزاری انتخابات زودهنگام در فلسطین اشغالی حمایت کرد.

3/19/2024 2:40:25 PM
کد خبر: 13569

به گزارش سارنا به نقل از فارس، «نخست‌وزیر اسرائیل بنیامین نتانیاهو شایستگی مسؤولیت‌های واگذار شده را ندارد». این بخشی از نامه نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی ایهود اولمرت به رئیس اکثریت سنای آمریکا چاک شومر است. پس از آنکه شومر به عنوان یکی از سرسخت‌ترین طرفداران رژیم صهیونیستی در سنا، هفته پیش نتانیاهو را به باد انتقاد گرفت، اولمرت طی نامه‌ای به او، اعلام کرد که از پیشنهاد او برای برگزاری انتخابات زودهنگام در فلسطین اشغالی حمایت می‌کند.وی شومر را «دوست اسرائیل» خواند و گفت که «از جانب خود و به نیابت از سایرین در اسرائیل از شما برای شجاعتان در گفتن آنچه که امروز یهودیان و حامیان سنتی اسرائیل در سراسر دنیا احساس می‌کنند، تشکر می‌کنم».
14 مارس جاری شومر به عنوان بلند پایه‌ترین مقام یهودی در سنای آمریکا ضمن تاکید بر گزینه برگزاری انتخابات زودهنگام در فلسطین اشغالی تصریح کرد که نتانیاهو اجازه داده حیات سیاسی‌اش بر منافع اسرائیل پیشی بگیرد و «راهش را گم کرده..ائتلاف نتانیاهو بعد از 7 اکتبر دیگر هیچ تناسبی با نیازهای اسرائیل ندارد».
نتانیاهو نیز در پاسخ گفت که برگزاری یا عدم برگزاری چنین انتخاباتی «وظیفه دولت اسرائیل» است و «تلاش برای تغییر یک رهبر منتخب درست نیست».

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.