لیگ قهرمانان آسیا - گروه A

پیروزی آسیایی ذوب‌آهن مقابل النصر عربستان/ بازگشت شگفت انگیز شاگردان منصوریان


در لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال ذوب آهن ایران مقابل النصر عربستان به پیروزی رسید.

3/12/2019 8:34:45 AM
کد خبر: 1357

به گزارش سارنا به نقل از فارس، در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا تیم ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه آل مکتوم امارات به مصاف تیم النصر عربستان رفت که  بازی با نتیجه ۳بر ۲  به سود ذوب آهن پایان رسید.

با این برد ذوب آهن ۴ امتیازی شد و به رده دوم جدول گروه صعود کرد تا نشان بدهد این تیم شخصیت بالایی در فوتبال آسیا دارد. البته این برد در حالی رقم خورد که داور هنگ کنگی دو پنالتی برای النصر اعلام کرد. 

ذوب آهن بازی را خوب شروع نکرد  و گل هم خورد اما توانست از باخت پیروزی بسازد و بازگشت رویایی را در نیمه اول مسابقه داشته باشد اما در نیمه دوم شاگردان منصوریان با انگیزه فراوان و تلاش ستودنی به گل سوم و پیروزی رسیدند تا بازگشت رویایی دیگر در آسیا داشته باشند.  پیش از این هم در پلی آف ذوب آهن با شکست ۲ بر صفر به رختکن رفت اما در نهایت تیم الغرافه قطر را ۳ بر ۲ شکست داد.

داور:  کواک مان ( هنگ کنگ)

کارت زرد: میلاد فخرالدینی، رشید مظاهری،محمدرضا حسینی( ذوب آهن)

کارت قرمز:-

گل: جیولیانو( دقیقه ۵ )، حمداله ( دقیقه ۵۵)  برای النصر محمد نژاد مهدی( دقیقه ۳۰)، وحید محمدزاده( دقیقه ۳۹)، ارسلان مطهری ( دقیقه ۹۰) برای ذوب آهن 

ترکیب تیم ذوب آهن اصفهان:

محمد رشید مظاهری، میلاد فخرالدینی، وحید محمدزاده،محمد نژاد مهدی،  حمید ملکی، قاسم حدادی‌فر( از دقیقه ۶۵ زبیر نیک نفس)، حمید بوحمدان،محمدرضا حسینی، محمد عباسی( از دقیقه ۷۲ ارسلان مطهری)، علیرضا چراغلعلی( از دقیقه ۸۳ مهران درخشان‌مهر) و اوساگونا

سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب تیم النصر عربستان:

براد جونز، عمر حصاوی، عبداله معدو،جیولیانو، عود فرج( از دقیقه ۸۶  عبدالرحمان العبید)، عبدالعزیز الجبرین( از دقیقه ۷۴ نواد فرشان)، عبدالله السالم، حامد المنصور( از دقیقه ۸۰ فیراس)، سلطان الغنام، عبداله الخیبری و حمداله

سرمربی: روی ویتوریا

اتفاقات مهم بازی:

النصر بازی را طوفانی آغاز کرد و در۴ دقیقه اول مسابقه تقریبا بازیکنان ذوب آهن توپ را حتی لمس هم نکردند! در نهایت در دقیقه ۵ با یک ارسال زمینی و ضربه دقیقه جیولیانو گل اول النصر به ثمر رسید.

در دقیقه ۱۰ ذوب آهن کرنر اول را زد که حاصلی برای این تیم نداشت.

دقیقه ۱۷ اولین فرصت گلزنی ذوب آهن ایجاد شد ولی شوت اوساگونا به کنار دروازه النصر خورد.

در دقیقه ۲۵ ذوب آهن چهارمین کرنر خود را هم زد که حاصلی برای این تیم نداشت. 

دقیقه ۲۸ چراغعلی پا به توپ وارد محوطه جریمه النصر شد و در نهایت مدافعان عربستانی توپ را به کرنر فرستادند.

گل مساوی ذوب آهن: ضربه کاشته حسینی در محوطه جریمه به نژاد مهدی رسید و او هم با یک ضربه سر دیدنی و زیبا گل مساوی تیم ذوب آهن ایران را به ثمر رساند.

دقیقه ۳۷ شوت حمداله را رشید مظاهری دفع کرد.

گل دوم ذوب آهن: دقیقه ۳۹ پرتاب بلند اوت ذوب آهن در محوطه جریمه به محمدزاده رسید و او هم با یک ضربه دقیق گل دوم سبزپوشان ایرانی را به ثمر رساند.

دقیقه ۴۵ ضربه سر مهاجم النصر را مظاهری با یک شیرجه خوب مهار کرد.

نیمه دوم:

ذوبی‌ها نیمه دوم را طوفانی و تهاجمی شروع کردند که دو فرصت گلزنی را تا دقیقه ۴۸ از دست دادند. یک بار ضربه سر نژاد مهدی از کنار دروازه به بیرون رفت و بار دیگر هم اوساگونا در موقعیت عالی گلزنی قرار داشت که این فرصت را از دست داد. 

در دقیقه ۵۲ النصر صاحب یک موقعیت گلزنی شد که نژاد مهدی توپ را از روی خط دروازه برگرداند تا بهترین بازیکن میدان تا این دقیقه باشد او یک گل زد و مانع گلزنی تیم النصر هم شد.

 پنالتی النصر و گل مساوی با کمک داور!: دقیقه ۵۵ رشد مظاهری روی مهاجم تیم ذوب آهن مرتکب خطای پنالتی شد که این ضربه را مظاهری به خوبی مهار کرد اما داور دستور به تکرار این ضربه داد و این مرتبه حمداله ضربه‌اش را تبدیل به گل مساوی النصر کرد.

دقیقه ۶۴ رشید مظاهری شوت حمداله را به خوبی مهار کرد و مانع از گلزنی النصر شد.

دقیقه ۸۰ ضربه سر اوساگونا را دروازه بان استرالیایی النصر مهار کرد.

 پنالتی دوم النصر: دقیقه ۸۷  با خطای نژاد مهدی روی حمدله پنالتی دوم النصر را به همراه داشت  که این مرتبه او ضربه پنالتی را به بیرون زد.

گل سوم ذوب آهن: در دقیقه ۹۰ ارسلان مطهری با یک ضربه سر گل سوم تیم ذوب آهن را به ثمر رساند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.