حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دو پایگاه ارتش صهیونیستی


مقاومت اسلامی عراق در دو اطلاعیه جداگانه از دو حمله پهپادی به پایگاههای ارتش اشغالگر صهیونیستی خبر داد.

3/27/2024 10:07:56 AM
کد خبر: 13580

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز (چهارشنبه) خبر داد که شامگاه سه شنبه با یک فروند پهپاد پایگاه هوایی «عوودا» در اراضی اشغالی فلسطین را هدف قرار داده است. این منطقه در جنوب فلسطین اشغالی و در نزدیکی بندر ایلات واقع شده است.

مقاومت اسلامی عراق در دومین اطلاعیه خود اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به جنایات اشغالگران، بامداد امروز پایگاه «سبیر» متعلق به ارتش اشغالگر صهیونیستی در اراضی اشغالی را نیز هدف حمله پهپادی قرار داده است.

روز یکشنبه نیز مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی خبر داد و در بیانیه‌ای گفت که این عملیات ویژه در چارچوب مرحله دوم عملیات‌های مقاومت عراق علیه مواضع رژیم صهیونیستی است و در طول ماه رمضان برای حمایت از غزه تشدید خواهد شد.

در این راستا ابوآلاء الولائی دبیرکل کتائب سیدالشهداء عراق شامگاه شنبه در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مقاومت اسلامی در عراق رکن اساسی محور مقاومت و مفهوم «وحدت میادین» است و برای خود دشوارترین هدف را در چارچوب تعهدات خود در قبال نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه مشخص کرده است و به اذن خداوند به آن دست خواهد یافت.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.