سردار بنی اسدی فر خبر داد؛

تأمین امنیت مطلوب در نوروز ۱۴۰۳ / افزایش ۲۳ درصدی پروازهای خارجی


فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا تعداد مسافران پروازهای خارجی را ۲ هزار و ۹۸ نفر بیان کرد و افزود: این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۲۳ درصدی دارد.

3/27/2024 10:20:04 AM
کد خبر: 13586

به گزارش سارنا به نقل از مهر، سردار رضا بنی اسدی فر به تشریح دستاوردهای پلیس فرودگاه‌های کشور پرداخت و اظهار داشت: از شروع طرح نوروزی تا امروز همکارانم در پلیس فرودگاه‌های کشور بر تأمین امنیت فرودگاه‌های سطح کشور و مسافران نوروزی اهتمام ویژه‌ای داشته‌اند.

وی افزود: تعداد ۷ هزار و ۲۵۴ نفر از مسافران از پروازهای داخلی بهره بردند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کاهش یک درصدی داشته است.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا تعداد مسافران پروازهای خارجی (ورودی و خروجی) را ۲ هزار و ۹۸ نفر بیان کرد و افزود: این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیانگر افزایش ۲۳ درصدی است.

سردار بنی اسدی فر اضافه کرد: با اقدامات مؤثر پیشگیرانه وقوع جرایم، در این حوزه شاهد کاهش ۱۰۰ درصدی سرقت‌ها به همت همکارانم در پلیس فرودگاه‌های کشور بوده و این در حالی است به همان میزان کشفیات نیز کاهش داشته است.

این مقام ارشد انتظامی از همکاری خوب مردم با پلیس گفت و خاطر نشان کرد: نتیجه این همکاری کاهش ۸۱ درصدی کشفیات اقلام ممنوعه است.

سردار بنی اسدی فر در پایان تصریح کرد: کارکنان پلیس فرودگاه‌های سراسر کشور در آمادگی کامل برای تأمین نظم و امنیت مسافران نوروزی و خدمت به آنان هستند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.