بایدها و نبایدهای استقلال برای رسیدن به قهرمانی لیگ برتر


پیشکسوت استقلال معتقد است: بازی استقلال برابر مس رفسنجان از نظر سطح فنی بسیار بالا و تماشاگرپسند بود.

4/7/2024 2:04:58 PM
کد خبر: 13645

پیشکسوت استقلال معتقد است: بازی استقلال برابر مس رفسنجان از نظر سطح فنی بسیار بالا و تماشاگرپسند بود.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا، بهتاش فریبا، پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با ایسنا در ارزیابی از عملکرد آبی‌پوشان برابر مس رفسنجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی از قبل نیز همان طور که پیش‌بینی می‌شد، بازی سختی بود. تیم مس رفسنجان از زمانی که نویدکیا آمده کاملا متحول شده و حتی نفراتی که شاید متوسط بازی می‌کردند اکنون از نظر روحی و روانی و هم از  لحاظ فنی به بازیکنان بسیار خوب تبدیل شده‌اند. البته بازیکنان استقلال نیز بسیار سرحال بودند و خیلی خوب بازی کردند و موقعیت‌های زیادی داشتند اما متاسفانه ۲ گل در اثر اشتباه فردی خوردیم که سبب شد تا ۲ امتیاز از دست بدهیم. به هر صورت در ادامه مسیر باید تلاش کنیم که دیگر امتیاز از دست ندهیم.

وی با اشاره به عملکرد خوب بلانکو در این دیدار افزود: بلانکو در این بازی در توپ‌رسانی به بازیکنان کناری، در حفظ توپ و همچنین در درگیری‌ها و پرس بسیار فوق‌العاده عمل کرد و توانست ۲ گل وارد دروازه حریف کند و نشان داد که چقدر بازیکن باهوش و فوق‌العاده‌ای است.

پیشکسوت استقلال با بیان این که بازی مس رفسنجان و استقلال جزو بازی‌های بسیار زیبا لیگ برتر بود، خاطرنشان کرد: نکات فنی در این بازی زیاد بود و شاهد تغییر سیستم تیم‌ها بودیم. البته این که وضعیت مصدومیت بلانکو تا چقدر حاد است اطلاع ندارم اما امیدوارم زودتر به بازی برگردد.

فریبا همچنین درباره نقاط ضعف تیم استقلال در این دیدار گفت: به جز دو اشتباه فردی منجر به گل مس رفسنجان، بازیکنان نقاط ضعف دیگری نداشتند. مس رفسنجان تیم بسیار باهوشی است و روی دروازه ما فشار زیادی وارد کردند. شاید از ۹۰ دقیقه بازی، ۷۰ دقیقه آن دست استقلال بود اما از شانس ما متاسفانه همان دو اشتباه فردی به گل تبدیل شد.

فریبا گفت: استقلال نباید به راحتی امتیاز از دست بدهد. البته مس رفسنجان تیم متحول شده‌ای است و از قبل این انتظار می‌رفت که برابر چنین تیمی بازی راحتی نداشته باشد. قطعا اگر اشتباه فردی وجود نداشت، استقلال برنده دیدار بود. به هر صورت استقلال اگر بخواهد در کورس قهرمانی باقی بماند نباید امتیاز از دست بدهد. اکنون بازی‌ها حساس شده و استقلال باید حواسش را بیشتر جمع کند تا کورس قهرمانی را به راحتی از دست ندهد.

وی در پایان افزود: بازی استقلال برابر مس رفسنجان به لحاظ فنی بسیار عالی بود، سرعت و درگیری‌های زیادی داشت، پاس‌ها، حمل توپ و ارسال‌های خوبی دیده شد و در مجموع بازی تماشاگرپسندی بود.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.