انتقاد تند ژاوی از داوری: این بزرگ‌ترین ظلم بود/ هضم‌کردن این شکست برای ما سخت است


سرمربی آبی‌اناری‌ها تیمش را مستحق شکست برابر رئال مادرید ندانست و به انتقاد از عملکرد داوری در ال‌کلاسیکو پرداخت.

4/22/2024 10:32:30 AM
کد خبر: 13760

سرمربی آبی‌اناری‌ها تیمش را مستحق شکست برابر رئال مادرید ندانست و به انتقاد از عملکرد داوری در ال‌کلاسیکو پرداخت.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا، جدال حساس رئال مادرید و بارسلونا در دور برگشت لالیگا با پیروزی سه بر دو رئال به پایان رسید تا شاگردان آنچلوتی یک گام بلند دیگر به سوی قهرمانی بردارند.

ژاوی هرناندس، سرمربی بارسا، در نشست خبری پایان بازی به انتقاد تند از داوری پرداخت. او مدعی بود توپ لامینه یامال از خط دروازه عبور کرده و گل شده است ولی داور با مراجعه به VAR آن را نپذیرفت.

به نوشته مارکا، ژاوی بعد از بازی گفت: به نظرم داوری همچنان که تر اشتگن گفت مایه شرمساری است. این برای بهترین لیگ جهان مایه ننگ و عار است. ما نباید سکوت کنیم. این بالاترین حد ظلم بود. بازی اصلا عادلانه نبود. نمی‌توانم کسی را به ویژه تماشاگران را فریب بدهم و مجبورم حرف بزنم. قبل از بازی از من درباره داوری سوال شد و گفتم امیدوارم که شک و شبهه‌ای به وجود نیاید. اگر می‌خواهیم بهترین لیگ جهان باشیم باید به‌خوبی از تکنولوژی بهره بگیریم.

او ادامه داد: همه دیدند چه اتفاقی رخ داد. آنها می‌توانند من را به خاطر این صحبت‌ها محروم کنند. با این حال من مجبورم حرف بزنم و سکوت‌کردن درست نیست. گاهی نمی‌توان همه چیز را کنترل کرد و داوری یکی از این دست موارد است. با وجود شکست در این بازی مستحقش نبودیم و اگر دوباره بازی کنیم به پیروزی می‌رسیم. اصلا سزاوار شکست نبودیم و باید به پیروزی می‌رسیدیم. باید به خود به خاطر این نمایش افتخار کنیم. این شکست ناراحت‌کننده است؛ چرا که بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. در کارهای دفاعی بسیار خوب بودیم و رئال فرصت‌های کمی را خلق کرد. هضم‌کردن این شکست برای ما سخت است. در نیمه دوم ممتاز بودیم با این حال در دقایق پایانی دروازه ما باز شد.

ژاوی در ادامه صحبت‌هایش گفت: هنوز کار ما تمام نشده است و باید برای قطعی کردن جایگاه خود در رده دوم بجنگیم تا راهی سوپرجام شویم. لامینه یامال بار دیگر ارزش‌هایش را نشان داد. نمی‌خواهم این بازیکن را با هیچکسی مقایسه کنم و تنها می‌گویم او یک بازیکن متفاوت است و خوش‌شانسیم که او را در ترکیب خود داریم.

سرمربی بارسلونا در پایان به رئال مادرید هم تبریک گفت: باید به رئال مادرید تبریک بگویم؛ چرا که آنها در ۳۸ بازی تنها یک بار شکست خورده‌اند. تقریبا قهرمانی رئال در لالیگا قطعی شده است. با این حال باید بگویم که امشب ما بالاترین ظلم را مشاهده کردیم.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.