کیفیت سریال‌های طنز پایین آمده است/ حضور در شبکه نمایش خانگی


یک بازیگر تلویزیون با اشاره به سریال های طنزی که این روزها ساخته می شود، بیان کرد که کیفیت این آثار کاهش پیدا کرده است.

6/30/2024 1:47:31 PM
کد خبر: 14212

به گزارش سارنا به نقل از مهر، راضیه دهقان بازیگر مجموعه های طنز از جمله «نون.خ» درباره محتوای سریال‌های طنز در حال پخش از رسانه ملی بیان کرد: سریال‌های طنز بسیاری ساخته می‌شود که به موضوعات و مشکلات جامعه در قالب طنز می‌پردازند اما اکثر این آثار نتوانسته اند رسالت اصلی طنز را به مردم منتقل کنند و متاسفانه باعث کاهش کیفیت مجموعه ها شده است. به همین دلیل هم کمتر مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و میزان مخاطبان چنین گونه‌هایی کاهش پیدا کرده است.

جای خالی سریال‌هایی نوستالژیک

وی همچنین درباره محتوای سریال‌هایی که در سال‌های اخیر از رسانه ملی پخش می‌شود، گفت: سریال‌هایی که قبلا ساخته می‌شد، دارای محتوا و اصول خاصی بود که نظر مخاطب را به خود جلب می‌کرد و در گونه‌های مختلف مفهوم را به درستی به مخاطب منتقل می‌کرد. این آثار در خاطره‌ها باقی می‌ماند و به نیکی از کارگردان، فیلمنامه و نقش بازیگران آنها یاد می‌شود. امیدوارم سینما و تلویزیون ما همواره رو به پیشرفت باشد و باز هم بتوانیم خبرهای خوبی را درباره آنها بشنویم.

دهقان افزود: البته در دوران جدیدی هستیم که سریال‌های نمایش خانگی نسبت به سریال‌هایی که در رسانه ملی ساخته می‌شوند مقداری از نظر محتوا، بازیگران، کارگردان و امکانات پیشی گرفتند. بخشی به این دلیل است که شبکه‌های نمایش خانگی توسط بخش خصوصی اداره می‌شوند، گویی وقت و تفکر بیشتری هم برای ساخت این سریال‌ها صرف می‌شود و می‌توانند خروجی بهتری نسبت به فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیون داشته باشند.

کیفیت سریال‌های طنز پایین آمده است/ حضور در شبکه نمایش خانگی

بازیگر نقش «نازار» در سریال «نون. خ» درباره علاقه اش به گونه های مختلف اظهار کرد: یک بازیگر باید به گونه‌های مختلف از جمله کمدی، عاشقانه و اجتماعی علاقه‌مند باشد و بتواند در آنها ایفای نقش کند، من هم از این قاعده مستثنی نیستم و به شخصه شادی و خوشحالی مردم را دوست دارم. فکر می‌کنم سریال‌های طنزی مانند «نون.خ» این شادی و خوشحالی را به مردم منتقل کرده است و من هم به عنوان عضو کوچکی از این خانواده امیدوارم توانسته باشم حق مطلب را ادا کرده باشم.

وی اضافه کرد: طنز و گونه‌های مختلف را دوست دارم اما سعی می‌کنم در ادامه موقعیت‌های مختلفی به جز طنز را تجربه کنم. امیدوارم بتوانم این زاویه جدید از زندگی را به خوبی درک کنم و به معرض نمایش بگذارم به طوری که بتوانم موفق باشم اما قاب تلویزیون و سینما کاملا متفاوت هستند و هر کدام از قواعد و شرایط خاص حاکم بر خودشان پیروی می‌کنند.

بازی در سریال شبکه نمایش خانگی

دهقان در پایان درباره فعالیت‌های آینده خود گفت: در حال حاضر در حال ایفای نقش در یک فیلم سینمایی و یک سریال نمایش خانگی در گونه اجتماعی هستم و به دلیل اینکه این آثار در سکوت خبری ساخته می‌شوند، نمی‌توانم اطلاعات خاصی درباره آنها بگویم و امیدوارم مخاطبان در آینده اخبار خوبی از این فیلم و سریال بشنوند، از آنها استقبال کنند و خاطرات خوبی را برایشان رقم بزنیم و من نیز بتوانم انتظارات مردم را برآورده کنم.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.